Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 19:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogen der så den her til aften? link

Den startede egentlig interessant nok med lidt om hvordan MDMA laves af olie udvundet fra træ(rødder) i regnskoven; men så gik det ellers hastigt ned af bakken og de gængse scare tatics blev hurtigt lidt for tydelige... Der blev kæmpet en brav kamp med for at sidestille MDMA med meth og crack og kæde det sammen med våben og bandekrig, på trods af de eneste problemer der egentlig var ved MDMA, skyldes usikkerheden om hvad man indtager - som jo er på grund af forbuddet...
Endelig går den full retard med en der kender nogen som angiveligt ynder at tage "Molly" og så køre ud og skyde tilfældige mennesker...

Det eneste den dokumentar formåede var hovedrysten :roll:

Og måske var jeg forudindtaget; men faldt over flere tilfælde hvor de danske tekster var upræcise og fik gjort de talte ord endnu værre...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Klart en af de ringeste dokumentarfilm jeg længe har set

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Ja, tror også jeg brændte flere hjerneceller af ved at se den, end MDMA nogensinde ville kunne komme til.

Medlem

Har ikke set den her, men så den anden med meth hvor man tydeligt kunne se den krig der er mellem politiet/hæren og kartellerne i Mexico aldrig nogensinde vil stoppe medmindre der kommer en legalisering..

De endda ved at tabe den stort..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Rob Dyrdek skrev:
Har ikke set den her, men så den anden med meth hvor man tydeligt kunne se den krig der er mellem politiet/hæren og kartellerne i Mexico aldrig nogensinde vil stoppe medmindre der kommer en legalisering..

De endda ved at tabe den stort..

Jeg har også set den med meth i Mexico, politiet har tabt den krig! Det er ragnarok for at sige det mildt. Det er lidt tid siden jeg så den, men mindes at de sagde at under 2% af alle drab blev opklaret. Kartellet har helt klart magten!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]