IllegalStateOfMind skrev:
Jeg forholder mig rimelig skeptisk over for at give psykedeliske stoffer til personer med psykiske problemer. Risikoen for voldsomt traumatiske bad trips er efter min mening uacceptabel. Selv den bedste setting i verden kan ikke kompensere for et smertefuldt sind. Det virker lidt som russisk roulette... Bliver dog spænende at se resultaterne.
Selv noget så ellers uproblematisk som en lettere nihilistisk tilgang til livet, kan føre til nogle seriøst ubehagelige oplevelser. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor skræmmende det ville være at trippe dengang jeg var klinisk depressiv... Tror helt seriøst jeg havde begået selvmord.
Jeg syntes lidt jeg må fatte modet, og mande mig op her.
Jeg er 33år og har levet med mærkelig depression og "side effects" det meste af mit liv. jeg snakker ikke rigtigt med nogen og tager ingen medicin(heldigvis).
Grundet at jeg er lidt naturligt sensitiv i guess, har jeg af respekt holdt mig fra psykoaktive stoffer, indtil nu.
Nu har jeg taget omkring 2g SN totalt over 2 trips. Og jeg må indrømme det tog omkring 10-15min den første gang at opløse et kedeligt humør.
Jeg tror en vigtigt ting er ikke at få fuldstændigt overload når lærer nyt(og setting som altid), specielt når man kommer i tættere kontakt med sig selv.
Tog dem alene, og jeg kan mærke euphorien let flere dage efter, det føltes vitterligt somom at jeg langsomt healer og opløser negative forestillinger.
Og det er svampens værk, det mest iøjenfaldende jeg kan komme på er, man bare er nødt til at blive ved med at give slip/slappe af også ellers gi´den posetive vibes og "ride" på.
Mine 2 cents, jeg syntes det er en enormt opløftende artikel det her.
Peace