Mit problem er generelt ikke politiet. Det er politimændene. Jeg har tæt på nul erfaring med politiet, men min opfattelse er, at rigtig mange politimænd ikke egner sig til jobbet. Jeg skal ikke gøre mig ekspert i, hvordan deres job skal udføres, men for mig er nøgleordet objektivitet - de skal håndhæve loven, ikke andet. Mange påtager sig jobbet med en hvis subjektivitet, og de får hurtigt følelser indblandet. Efter min mening er man allerede ude af kontrol, når man som politimand tager sine følelser med i arbejdstiden. Det er så elendigt, at de gang på gang skal stå og råbe og kalde folk alt muligt, når deres job bare er et opretholde loven.
Min eneste kontakt med politiet var, da jeg nogle dørmænd tilkaldte Padderne, da jeg i en kæmpebrandet stod og provokerede dem verbalt. På ingen måde mit bedste moment.

Jeg blev så hevet væk af to Padder, hvorefter de er totalt sure og føler sig provokeret. Fordi jeg ikke siger et ord til dem, begynder de aggressivt at spørge, om jeg er idiot, døv eller lign. Hvad fuck skal det til for? Kan de ikke bare gå på job og så gøre, hvad de skal gøre uden at skulle have brug for at ytre sig om alt muligt andet. Hvad fanden er det for et job at have, når man konstant skal være pissesur og aggressiv?
Alt skal selvfølgelig ikke være sort. Der er da helt sikkert omtrent ligeså mange gode politimænd, som der er dårlige. Men der er sgu stadig alt for mange dårlige.