Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 18:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Citat:
I et kort øjebliks svaghed bukkede en kun 19-årig ung mand fra Californien under for gruppepresset og tog et enkelt hiv af kunstig marihuana. Den beslutning endte med at koste Connor Eckhardt sit liv.

Sakset herfra http://www.bt.dk/udland/soennen-doede-e ... mod-nyt-s&

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedlandet
Hvis der er tale om gruppepres, og den her knejt har taget et hvæs, så må resten af gruppen vel ha' røget resten. No? Der er tale om teenagere her. Så hvad skete der med resten? Udover den enorme skideballe, disse unger jo helt sikkert har stået til.
Kemisk cannabis faldt overhovedet ikke i min smag. Jeg kan ikke anbefale det. Men vi må gå ud fra, at der i det her tilfælde er tale om et slemt dårligt batch, fra et shady gangster-laboratorium/shady kina-laboratorium/shady fuck-up-laboratorium.
Der kan også have været tale om et individ med noget genetisk, som gør at han ikke kunne tåle lige netop den slags shady kemi. Folk er døde af, at æde ting med nødder i. Vi lever i en skør skør verden, og det her lugter LANGT væk af agurketids klapjagt mediestunt. Det er lang tid siden nogen har dæmoniseret stoffer og, at der har været så oplagt et (døds)offer, at dæmoniserer.
Forstå mig ret. Jeg syntes virkelig ikke det er ligegyldigt, at drengen døde. Men så igen. Folk dør i hobetal af alle mulige stoffer. Artiklen bringer ingen fakta overhovedet, udover et følelsesladet hændelsesforløb. Det hændelsesforløb er ikke andet end en journalists (læs slendrian) genfortælling af en anden journalists genfortælling, af en hysterisk mors "sandhed". Ingen ved, åbenbart, hvad der er sket. Jeg ved hverken mere eller mindre end inden jeg læste artiklen.
Men igen, jeg ville holde mig langt væk fra det stads. Det er meget meget nemt, at få fat i noget pot i disse dage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er sgu ret vildt at én inhalering af det forkerte stof kan have fatale konsekvenser. Det er sgu en sørgelig position samfundet står i, når cannabis er ulovligt, men potentielle livsfarlige analoger er legale at købe. Det værste er, der mange gange ikke står hvilke RC stoffer spice pakkerne indeholder, så man aner ikke hvad man indtager... Jeg er sgu glad for at cannabis aldrig rigtig sagde mig noget, og jeg ikke gik ned af RC-cannabis-analog-vejen(!)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!

Man ku også vende det om hvis cannabis siger en noget, så hvor overhovedet begynde og eksperimentere med det kemiske lort ? :)
Fordi det er legalt?? Det er rottegift også men jeg ville ikke ryge det :) men jeg er vel også en gammel semihippie.
Det er jo ikke just fordi at internettet flyder med anbefalinger af spice - med mindre man self læser på sider hvor de vil sælge lortet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg prøvede JWH-018 i tidernes morgen, eller det var hver fald det jeg bestilte hjem. Det var aktivt ved 1-2 mg og det gav en utrolig lækker eufori, som bedst kan beskrives som den første gang man er rigitg lækker skæv. Bivirkningerne ved det, var rigitg kraftig hangovers i form a enorm sløvhed, røde øjne og nedsat kognitiviv funktionniveau, svimmelhed og kvalme. Jeg havde et gram og hvad det burde være 500-1000 dosiser blev hurtig til max 100 doseringer,+ for tolerancen var hurtig til at vokse. Da der ikke var mere, oplevede jeg abstinenser i form af dem man får ved kold tyrker af alm. cannabis, forskellen var bare at jeg stadig røg tjald, men oplevede milde til moderate symptomer på abstinenser.

Hold jer til den ægte vare, det ved man hvad er og er blevet testet og brugt i tusindvis af år uden de store problemer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]