Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://www.npr.org/blogs/health/2013/12 ... rug-prices

1000$ pr pille for hepatitis C kuren sofosbuvir, værsgo. overpriced to the max, nærmest helt magisk 1000$ pr pille, som at købe champange på Aurora.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Han burde benytte de 'retfærdigt' tjente penge, på at pløkke sig selv i knuppen. Fucking idiot der lader syge folk i stikken.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
"Even when we were very conservative [with our estimate], the cost of a course of these treatments would be on the order of $150 to $250 per person," Hill says. He questions whether the $84,000 price tag represents "a fair profit."

Citat:
She notes that Gilead more than $11 billion to acquire a smaller company that developed sofosbuvir. She acknowledges that Gilead should be allowed to recoup that investment.

On the other hand, "you only need about 150,000 people to recover that cost," Graham says. "And so, if you're treating 2 million people, once you have recovered your cost, then I think it's ... I don't want to say it's unfair, but it does start feeling more exploitative."

'An Affordable Range'

Graham says she thinks once Gilead has recovered its investment cost, it ought to cut the price of sofosbuvir.

"That's very unlikely that we would do that," responds Alton, Gilead vice president. "I appreciate the thought."

Usselt. Jeg har fuld forståelse for at de skal tjene deres investering ind igen, og yderligere profitere på produktet, men det jo vanvid at tage 450.000kr for et produkt der max koster dem 1350kr at fremstille.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man skulle tro der var slag i sådan noget her på Darkweb. Hvis altså ikke det er for svært at syntetisere

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er desværre noget rimeligt avanceret noget med carrierpolymerer og ikke sådan lige til at syntetisere. en af mine bekendte arbejdede faktisk med at udvikle en vaccine mod hep c for nogle år siden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ærgerligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
de har jo kun patent på deres produkter i en begrænset periode... og det har da nok kostet dem en FORMUE at opfinde, finpudse og fremstille produktet. Hvis de skal opfinde flere lægemidler, så nytter det ikke noget at firmaet går konkurs og så bliver de nok nødt til at tage så mange penge for deres produkt...

don't hate the player, hate the game

Dedikeret medlem

jeg hader spillerne og spillet, det er unfair.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]