Burde være pensum på alle gymnasier og ungdomsuddannelser.
Men interessant tese at fordi at man oplever den her meget stærke connection til andre mennekser, dyr og naturen når man er påvirket af LSD. Man indser at alt er et, og vi i virkeligheden er én sammehængende kræft (det er hvertfald noget jeg har oplevet på +1000 microgram, og mange andre jeg har talt med) Så bliver man automatisk også modstander af krig, forurenning og mange andre grimme ting. Måske derfor regeringer er og har været meget bange for de her stoffer.
Det er plausibelt, der er jo penge i skidtet, og dummere end gennemsnittet er de nok ikke. Grådighed, og egoisme tror jeg ligger til grunde. Det meste drejer sig sikkert om den store flotte dollarseddel.. Jeg håber jeg tager fejl!
Super fed doku!

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.