Det man ved, er at han var 88 år. Han havde faldet én gang tidligere og kommet sig. Nu var han faldet igen og brækket hoftebenet. Han var ikke samarbejdsvillig tilsidst, hvilet betyde at han ikke ville spise. Måske havde han et ønske om dø.
Selv dyr stopper med at spise tilsidst.
Jeg ved godt aktiv dødshjælp er ulovligt. Når det er sagt, så er der næsten ingen mennesker der vil se nogle ligge og lide. Tænk engang at man holder mange ældre i lige. Det er simpelthen ikke et værdigt liv.
Min farmor blev selv 88 år. Hun døde for 3 måneder siden. Hun måtte indlægges til sidst. Hun havde smerter og derfor måtte hun have morfin. Hun havde kun én nyre. Så der gik ikke længe før hendes krop bukkede under for medicinen. Hun fik konstateret organstop, og lærerne havde opgivet. Hun lå HELT væk, med åben mund, i 3 dage før hun døde.
Jeg har en sosu assistent mig tæt. Hun har fortalt mig en masse historie, om hvad der sker inden for dette felt. Historie som aldrig taler om, og holder hemmeligt. Historier der netop giver mig mistanken om aktiv dødshjælp i denne sag. At fire personer vælger at opløse en Pamol, og sprøjte den ind i blodbanerne på den 88-årig virker til at være åbenlyst med den hensigt og at han skulle dø. Set fra de fire personers perspektiv, så var det mildt sagt, noget RIGTIG lort at det blev opdaget.
Uanset hvad så kan ingen af os sandt nok drage konklusioner af hvad der i virkeligheden er sket. Der er informationer, fra et åbent brev, skrevet af de pårørende. Plus der er nogle artikler fra forskellige dagblade. Informationer man ikke just kan forveksle med fakta