Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
ROSKILDE (Ekstra Bladet): Det flyder med ulovlige rusmidler på årets Roskilde Festival.

Allerede på festivalens to første dage har politiet knaldet fire pushere og yderligere 67 personer, der var i besiddelse af ulovlige stoffer.

Se også: Kæmpe kølleslagsmål på Roskilde

På samme tid sidste år havde politiet ikke fanget en eneste pusher og havde registreret blot 42 tilfælde af brud på lov om euforiserende stoffer, hvilket er en stigning på godt 60 procent til i år, fremgår det af politets seneste døgnrapport.

Og det er ikke kun hash og pot, der bliver fundet i teltene.

Se også: Roskilde: Federe før musikken

I går eftermiddag ransagede politet et telt, der tilhørte en 20-årig mand fra Lyngby.

Her fandt betjentene 6,79 gram MDMA og 4,22 gram hash, som manden erkendte var beregnet til videresalg på festivalen.

Dagen før fandt politiet ligeledes både hash, MDMA og kokain i en 22-årigs telt.

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 028335.ece

Medlem

Wow! Så der bliver taget stoffer på Roskilde? Altså mange? Damn

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg ville ønske at roskilde skrottede warmup og igen blev en 4-dages festival, med musikken som centrum. jeg synes publikum er blevet for ungt og for nedern. alt for mange ligeglade tosser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ellers er det bare dig (og alle os andre muggehoveder, der er blevet gamle) :D

Citat:
Fyren skal have fede sko og danse sejt

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 028838.ece
http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 027813.ece
http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 027371.ece
Billede

Medlem

Jeg er enig med Fis'kal. Der hersker virkelig en anden, mere asocial mentalitet blandt gæsterne nu. Fællesskabet, der bandt det hele sammen, er efterhånden nærmest ikke eksisterende. Lyder sikkert som en kliché, men det er blevet for mainstream.

Jeg har det på samme måde med distortion BTW.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Fyren skal have fede sko og danse sejt

Billede

..og du skal strippe ud af de grimme klunser og have en sæk over hovedet. så skal vi hygge os med en baghyler du og jeg, imens jeg langsomt kvæler dig med din skrårem - nånej, bæltetaske.... eller er det en kliche, Frederikke? :evil: åh jeg græmmer mig. soundvenue-indie = max had.

gud nåde denne ungdomsgeneration hvis vi ikke snart kommer ud af krisen, for shitbirds som Frederikke kommer ikke til at bære danmark igennem det 21. årh.

gud nåde og trøste mig også. jeg er kun 28. hvordan mon jeg lyder når bliver 55 og FOR ALVOR ER BITTER?

:mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Folk har det pissefedt, så hvorfor sidde og ævle om fællesskab og sådan noget. Det vigtigste er, at man har nogle gode dage.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

nej, for lige at være seriøs, så er det ikke blåøjede blondiner som Frederikke der gør roskilde nederen.

det er alle dem der filmer koncerter med deres iphone. i stedet for at dele oplevelsen med de mennesker man er iblandt, skal dokumenteres i et format som alligevel er helt håbløst til at indkapsle den magi der er øjeblikket, og går hen over hovedet på de fleste. den opførsel er direkte associal og med til at dræne koncertoplevelsen for intensistet og nærvær. det er dem som gør et sindssvagt stort nummer ud af deres egen lejr - medbringer lydanlæg som er lige ved at blive seriøse konkurrenter til roskildes egentlige scener. jeg læste her for nylig i avisen, de unge udtale at dagene inden selve festivalen var de fedeste. Den generation der er lidt yngre end jeg, ser sig selv som nogle små konger. Ikke til at imponere for de er vokset op med hele verden i deres bukselomme (iphone). Alt der ikke lige passer ind i deres eget lille univers er til besvær. Og sidst men ikke mindst, dem hvis primære mål med roskilde er at lamme sig så meget som muligt hvorvidt det er alkohol, stoffer eller soveposeprutter. de er steget kraftigt i antal de seneste år og man lægger mest mærke til dem på vej hjem fra koncert om natten, hvor de render rundt med knæklys og ting der blinker på campingområdet, som de ikke har forladt i 6 dage...

Moderator
Brugeravatar

Så nytter det jo, ifølge din tese, ikke at italesætte det. Du er bare støj for dem aka gammelbrokhoved. :D Det med den manglende væren til stede i nuet og skulle filme alt og alle, har jeg også lagt mærke til på diverse festivaller. I fredags var jeg til festival, hvor magtens Koridorer spillede. Det var som om folk opfattede musikken som baggrundsmusik til deres kæmpe drukgilde og efter en sang glemte folk helt og klappe. Man kunne høre på forsangeren at han var noget rystet og de efterfølgende sange var nogle af den lå-lå-lå-lååå sange, så folk kunne synge med. Folk går rundt til en festival og er helt fikseret på deres telefon, hvad skal det til for? Det er for at virke effektiv, travl som man jo også gør i hverdagen. Altså ser ud som.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det er lige det. jeg ved godt at det intet nytter, og derfor kommer jeg heller ikke på roskilde mere. der er ingen respekt for den optrædende kunstner, og folk snakker (læs: RÅBER for at overdøve musikken) da bare i et væk under koncerten hvis de har lyst til det.

Moderator
Brugeravatar

eller pifter i et væk. Der stod en i fredags og piftede som om han fik penge for det. Fik øjenkontakt med ham flere gange, hvor jeg lod ham forstår, at det var ødelæggende for lydbilledet. men han sendte mig bare øjne, der sagde bland dig udenom.
Så stak jeg ham en cigaret dyppet i nol, så holdt han op.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det med snakkeriet må jeg begrædeligvis erkende gælder stort set alle aldersgrupper i det københavnske natteliv. midaldrende mænd der gennemlever deres anden ungdom og skal spille smarte på Vega. LOL

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg købte engang en endagsbillet til Roskilde, kixeklapper Brian havde desværre spist for mange kix og knækkede sig udover mig til den koncert jeg gerne ville have set. På vej hjem til campen blev jeg trådt i hasserne og fik et slag i solarplexus, de 2 fyre tog så de 50kr jeg havde i kontanter ud af min pung og tyrre den i fjæset på mig bagefter og stak af... Rååååååååååååååååzzzkilde!!!

Jeg synes den primære stemning på Roskilde er skabt af vold stive mennesker med lam og til tider aggressiv attitude.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 02 jul 2013 08:22, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

BREAKING NEWS!!!!!!!!!!
DØDSGAS PÅ ROSKILDE
http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 029098.ece

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]