Det er satme old news. Men jeg synes nu, der er en hvis sandhed i, at mdma kan være værre end ecstasypiller mht. dosering. Før i tiden tog folk typisk 1-2 piller og så var det det. Idag hælder folk store mængder mdma indenbords, fordi de ubevidst tror at det er coke eller amf. Det passer selvf ikke i alle tilfælde. Men det har været en generel tendens i overgangen fra ecstasypiller til mdma. Per session tror jeg, at der generelt blir taget mere mdma idag. At renheden af stoffet er steget, er klart et plus! Men nu kan mdma i sig selv også være jævnt skadeligt ved forkert brug.
Folk tog ikke typisk 1-2 piller i gamle dage, ifølge mine erfaringer. Har eddermame mange venner som spiste de piller som var det slik back in the days.
Må give Morten på 14 ret, jeg kendte godt nok også mange kikse hoveder, der snilt kunne hapse op mod 40 kiks på en aften... Der er sikkert blevet pyntet lidt på historierne, men selvom tallet var fordoblet er det stadig rigtig mange kikssssss!

EDIT: Jeg har i øvrigt aldrig helt forstået behovet for at lyve om hvor meget narko man har indtaget, hvad er der sejt ved at blive kendt som ham der sniffer 5 gram amfetamin på en aften?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.