Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Så stopper festen.

Den besked fik festglade københavnere af ordensmagten natten til søndag på diskotek K3. Årsagen var tre unge, der var faldet om af narkoforgiftning og kørt til Rigshospitalets Traumecenter, oplyser Københavns Politi.

- Vi lukker stedet af hensyn til de unge mennesker. Det er for farligt med sådan noget i omløb og ude af kontrol. Så stopper festen, siger vagtchef Henrik Orye til Ritzau.

- Vi frygtede, at flere blev udsat for det djævelskab, så vi valgte at lukke stedet, fortæller han.

De tre unge fik høj puls og faldt om. De blev kørt til hospitalet i hver sin ambulance, men er nu udskrevet og sendt hjem i god behold.
Kollaps skyldes formodentligt Fantasy

Det er endnu uvist, om de selv har taget stoffer eller om nogen har puttet det i deres drinks.

- Vi formoder, at de har indtaget GHB også kaldet Fantasy, hvor ganske få dråber kan slå en omkuld. Nogen kan ikke en gang klare én dråbe, forklarer Henrik Orye.

Fantasy går også under navnet "flydende ecstasy". Folk laver det selv i hjemmelaboratorier, og meget små mængder kan stoppe vejrtrækningen.

En person blev anholdt for at have narkotika på sig på diskoteket i Knabrostræde. Samtidig har episoden fået politiet til at ransage en adresse i København for narko.

/ritzau/ (kilde)

Formodninger, tillægsord og skræmmekampagne = standard narkojournalistik :cheers:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
djævelskab :lol:

Høj puls og stop af vejrtrækning... Er det standard for GHB? :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den med vejrtrækningen er god nok, og pulsen stiger som regel, når der er for lidt ilt og for meget CO2 i blodet, hvilket er en naturlig følge af nedsat vejrtrækning.

Til gengæld er det løgn at få dråber kan have den effekt, der skal flere gram til, hvilket som regel vil sige en mængde væske på mindst 10 ml, det varierer så med styrken af opløsningen.

Medlem

Den kan ikke overraske det ender sådan med deres klientel. Generation ja tak har det vildt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Den kan ikke overraske det ender sådan med deres klientel. Generation ja tak har det vildt

This. Tempo har vist nogle ret tomhjernede tamgæster.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Den med vejrtrækningen er god nok, og pulsen stiger som regel, når der er for lidt ilt og for meget CO2 i blodet, hvilket er en naturlig følge af nedsat vejrtrækning.

Det tror jeg stadig ikke rigtig man kan kalde for "høj puls"........

"djævelskab" hahahaha :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
De skal nok ikke gå ud på toilettet på Cosy. Så skal de den ondelynema se djævelskab. Coke og pikkemænd siger jeg dig!

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er godt at politiet gør noget, men de må snart se at få fingeren ud, for de gør ikke nok ved problemerne. For et el andet sted, har man jo ikke lyst til at lukke sine teenagebørn ud i nattelivet som tingene er nu, og hvordan ser problemerne så ikke ud om 10 år, synes virkelig at det er et problem med al den vold og narkotika alle vegne, og "børnene" der prøver det blir yngre og yngre, og er slet ikke i stand til at forudse hvad konsekvenser det kan ha eller føre med sig på længere sigt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
De unge har ikke nogle ordentlige autoriteter som kan guide dem igennem livet. Voksne opfører sig som teenagere og selv i nyhederne taler værterne og politikerne børnehave sprog.

Når de voksne ikke kan selv og opfører sig som små børn, der ikke vil tage ansvar, så må politiet ordne det. Trist.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem

Paul Muad Dib skrev:
De skal nok ikke gå ud på toilettet på Cosy. Så skal de den ondelynema se djævelskab. Coke og pikkemænd siger jeg dig!

HAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hjemme laboratorium? Kan i sige køkken

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
1 dråbe og BOOM! Høj puls og hjertestop. Flydende ecstasy er teh shit.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]