Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 07:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
[iframe]http://ekstrabladet.dk/112/article1298697.ece[/iframe]

Insane psychedelia user!

Latterligt med alle de cut-stoffer. Hvis selv de rige skal døje med dårlige stoffer, så er verden sgu da helt af lave.

...Hvad mon der var i fodvorte salven, siden han troede det ville bedøve hende vagten.....det må kunne sniffes så. :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Nu tror jeg godt det kunne blive ret saa ubehageligt at sniffe fodvorte salve. Maaske inhalere det :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Det var da alligevel en pæn sjat narko at ligge inde med. Kan dog alligevel ikke få tanken væk om at han vil blive idømt 16 år, når man tænker på hvad straffen for at slette et andet individ fra historien giver. Det er absurd. Hvis det giver 16 år burde voldtægt og dets lige give betydeligt mere, samt mord.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Er jeg den eneste, der undrer sig over, hvorfor ham rockeren som stillede sin villa til rådighed, ikke bliver sigtet for noget??? Synes det er plat at politiet er så bange for rockerne.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Morten på 14 skrev:
Er jeg den eneste, der undrer sig over, hvorfor ham rockeren som stillede sin villa til rådighed, ikke bliver sigtet for noget??? Synes det er plat at politiet er så bange for rockerne.

Så vidt jeg ved er det stadig ikke ulovligt at udleje sin ejendom... :wink:
Han kan jo altid nægte alt kendskab til hvad der er foregået i hans hus...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan godt være, men det er da i det mindste forsøget værd at prøve at køre en sag mod ham. En rocker, der udlejer sit hus ud til narkoproduktion... Alle ved vist godt, at han har en finger med i spillet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Det kan godt være, men det er da i det mindste forsøget værd at prøve at køre en sag mod ham. En rocker, der udlejer sit hus ud til narkoproduktion... Alle ved vist godt, at han har en finger med i spillet.

Du vil vel ikke sige at du vil ha staten skal bruge en masse penge på at kører en sag der aldrig vil kunne vindes?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Atna skrev:
Du vil vel ikke sige at du vil ha staten skal bruge en masse penge på at kører en sag der aldrig vil kunne vindes?

Det skulle undre mig meget, hvis det var fuldstændigt umuligt at sætte ham i forbindelse med, hvad der foregik i det hus, når man tænker på hvor meget politiet efterhånden snager i ens privatliv... Hvis man ikke har beviserne, skal man selvfølgelig ikke køre en sag. Men jeg tvivler på at der er gjort en stor indsats på at skaffe beviser mod ham.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Det skulle undre mig meget, hvis det var fuldstændigt umuligt at sætte ham i forbindelse med, hvad der foregik i det hus, når man tænker på hvor meget politiet efterhånden snager i ens privatliv... Hvis man ikke har beviserne, skal man selvfølgelig ikke køre en sag. Men jeg tvivler på at der er gjort en stor indsats på at skaffe beviser mod ham.

Hvis de havde, eller kunne fremskaffe, beviser der kunne bevise at han havde noget med produktionen eller distributionen af stofferne at gøre, så havde de nok sigtet ham. Men jeg vil gætte på at det eneste de rent faktisk kan bevise, er at det er ham der ejer huset.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]