http://ekstrabladet.dk/nationen/article1228846.eceCitat:
København kunne godt tænke sig at tillade hash - men Christiansborg siger nej. Nu siger borgmesteren: - Ryg en pibe hash, Tom Behnke
16:41 - 25. sep. 2009 | Thomas Harder
Nej, jeg har ikke røget hash, siger Tom Behnke (K) til nationen!. Men det burde han, mener Mikkel Warming fra Enhedslisten. Foto: (Jens Dresling)
Det vælter ind med kommentarer fra modstandere og tilhængere af forslaget om København som fri-hash-zone.
Fri hash i København - 216 kommentarer
Fed forretning: 14 tons hash til København - 42 kommentarer
Bredt nej til fri hash - 33 kommentarer
Der er de liberale, der mener, at folk selv må bestemme. Der er de forsigtige, der mener, at det er dumt at tillade et rusmiddel, og der er de kloge, der ved, hvor skadeligt hash er. Og så de endnu klogere, der mener at vide, hvor uskadeligt hash er. Og så er der Mark J., der analyser samtlige kommentarer og siger:
- Man kan ihvertfald høre når folk, som aldrig har prøvet det på egen krop, udtaler sig. Jeg er sådan set ligeglad med om det legaliseres. Der hvor jeg bliver flov på regeringens vegne er, når de udstiller hash som værende værre en alkohol.
Og måske er det rigtigt, at mange modstandere af fri hash ikke har prøvet at ryge det selv, men behøver man virkelig have prøvet noget for at forbyde det?
Ja, mener Enhedslistens Mikkel Warming, som er den ansvarlige københavner-borgmester, der har sat hash-arbejdet i gang. Og han opfordrer nu via nationen! derfor den konservative retsordfører Tom Behnke til at prøve at ryge en pibe hash.
- Behnke skulle prøve at ryge hash - og det skulle Ståle Solbakken også, siger Mikkel Warming.
Men har du nogle andre gode ideer til folk, der burde prøve at ryge hash? Skriv dit forslag her. Så samler vi 10, og laver en afstemning om, hvilken dansker, der trænger mest til en pibe hash.
Skal vi ikke fortsætte legen herinde?

Nævn 10 der ku trænge til at ryge en pibe hash