Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 16:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1211756.ece

En ordentlig koger får dig muligvis til at komme højt op. Men hvis du ryger dig skæv dagligt, i pot eller hash, har du fire gange så stor risiko for have problemer med at få orgasme som dem, der ikke inhalerer, skriver newscientist.com.

Andre cannabis-brugere har det modsatte problem, nemlig for tidlig sædafgang, viser en undersøgelse fra

La Trobe University i Melbourne, Australien.

Den telefoninterview-baserede undersøgelse, hvor 8656 australiere deltog, afslørede, at mandlige hasrygere nok har flere sexproblemer end ikke-rygere, men til gengæld har de også flere sexpartnere. Det er dobbelt så sandsynligt, at de har haft to eller flere sexpartnere end ikke-rygerne i løbet af det seneste år.

Kvindelige cannabis-brugere er endnu mere udadvendte end dem, der ikke tager sig en lille fed eller to. Blandt andet har de syv gange så stor sandsynlighed for at have haft en kønssygdom det seneste år. Men de rapporterede dog ikke om flere problemer i sengen.

Undersøgelsen fastsætter ikke nogle årsag-virknings-forhold mellem cannabisbrug og seksuelle præstationer. Den konstaterer bare sammenhængen. Det er med andre ord ikke bevist, at det er selve hashen, der påvirker sexlivet. Det kan for eksempel også være sociale forhold, der gør sig gældende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
altså jeg kan multiorgasme hvis jeg er skæv nok - og jeg er en fyr....... men multiorgasme er nu fedt :=) Først kommer man..... så når man er kommet og bare har det godt... og hun fortsætter med at ride.... så kommer man pludselig igen.. nogle gange oveni hinanden.... thats crazy.. eneste tidspunkt jeg er misundelig på tøser - fordi damn - nogle af dem multikommer da for hårdt...

Så fuck nu deres undersøgelser - det er psykisk det sgu ikke noget med hashen at gøre IMO

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Respekt til at de til sidst skriver at, det ikke nødvendigvis har en direkte sammenhæng med cannabissen. :)
Ellers bare det sædvanelige EB pladder der ikke har noget på sig alligevel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Netop derfor min kommentar med de kan stikke deres undersøgelse skråt op - cannabis har en svag estrogen virkning - gør man får flere kvindelig kønshormoner i kroppen og burde vel af den grund gøre os lidt mere følsomme... det havde de nok ikke tænkt over.

PLUR

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Child of Aum skrev:
altså jeg kan multiorgasme hvis jeg er skæv nok - og jeg er en fyr....... men multiorgasme er nu fedt :=) Først kommer man..... så når man er kommet og bare har det godt... og hun fortsætter med at ride.... så kommer man pludselig igen.. nogle gange oveni hinanden.... thats crazy.. eneste tidspunkt jeg er misundelig på tøser - fordi damn - nogle af dem multikommer da for hårdt...

Så fuck nu deres undersøgelser - det er psykisk det sgu ikke noget med hashen at gøre IMO

PLUR

Så kan du nok også godt være misundelig på mig eller de andre fyre der kan komme flere gange i løbet af en omgang. Efter tredje gang bliver det lidt hårdt at fortsætte, men på det tidspunkt plejer man også at have fortjent et hvil... ;)

God torsdag!

-RuneK

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sguda bare fordi hashrygere og for dovne til at gå ud og finde sig noget fisse eller røv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Røve har de jo selv, og fisser er for bøsser. Hashen har ikke gjort mig doven, bare fået mig til at indse at jeg ikke har brug for andet end hash+junkfood+seng. Og TV. Hader sådan noget propaganda.

HASH4EVARH

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]