Blæste Nico skrev:
Ambient skrev:
Fuck fuck fuck ffuck fuckfucmfuck fuic mficmfj... Er så træt af alt deres lort, håber virkelig at der en stor del af den amerikanske befolkning, som har bare en lille bitte skule kritisk sans, overfor sådan en gang lorte-forpulet omgang skræmme-propaganda. Tog endda mig selv i at se det hele igennem, der må være noget ved følelsen væmmelse som tiltaler mig... *Opkast*
Ambient kan følge dig 100 procent, men må sige du må have en livlig fantasi hvis du selv tror nogen i Amerika har en kritisk sans overfor deres "Jeg gør det rigtige" politik. Der findes mennesker i Amerika som ikke engang har set havet, hvordan skulle sådan nogle mennesker kunne forholde sig kritisk til noget, når deres eneste erfaring om ting er det lort de for kastet i hovedet på tv, og intet andet? Fjernsyn burde forbydes, så folk selv kunne udforske verden og danne deres egen holdning, udfra deres egen erfaring. Måske sidder Dr. phil og siger salvia dit salvia dat, men hvad ved han om det hvis han ikke selv har prøvet det? Kun ting han har fået at vide af andre, ligesom resten af den Amerikanske befolkning. Der er ikke noget man ikke kan bilde den slags mennesker ind. Gid man bare var startet med at sige du bliver et kæmpe muskelbundt af at tage narko. Så var de alle døde af junk og kunne slet ikke forstå hvorfor de ikke bliver større indtil de dør, fordi de har ingen stopknap oven i hovedet. De lader sig blive ledet i blinde ligesom så mange andre.

Desværre er det sådan at hvis man har erfaringer med stoffer i dag = junkie/eksjunkie end of debate, det er et tabu som er værre end døden, hvilket siger lidt om hvor kolde og apatiske mennesker er blevet. Den optimale verden ville jo være en, hvor vi godt kunne lade os lede i blinde, uden at frygte at der var nogen som ledte os i fordærv. Desværre er det ofte sådan i dag, at hvis man ikke vil ledes af nogen i blinde, må man åbne øjnene, hvilket er nemmere sagt end gjort.
Har ikke mere til den tråd her, men ville godt smide et par trips eller ti i Dr.Phils morgenkaffe, så kunne det være han fik stimuleret lidt mere end bare hans centralnervesystem, selvhøjtidelige jubelidiot....