Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det skulle jo ske før eller siden.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Fuck Dr Phill, og teenagere for den sags skyld

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fuck hvor er det dog en gang iscenesat selvhøjtideligt unuanceret bræk! Der er jo ikke et eneste sagligt argument for at forbyde det, udover at "vi ved ikke om det kan være farligt". Popjournalistik og politik i en nøddeskal.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg kan godt lide det første billede i part to.
hvis man ikke sætter den igang ligner han næsten en der er godt ski', og er postkasse rød i hovedet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Der er et tv-show der hedder The Doctors, hvor de gjorde det samme.
Der røg en af "The Doctors" salvia, og det virkede vildt falskt, det lignede mere, at han havde læst rapporter og så bare refererede lidt til det.
De havde så whitetrash-agtige mennesker der fortalte om dere stofmisbrug (og det var et misbrug), så de havde deres vinkel på det. Og selvølgelig kan sådan nogen tumpenakker ikke snakke godt om sagen. De synes også det ham lortelægen sagde var totalt optur og smart.. selvom han sagde at de tager stoffer såsom pot, speed, lsd, alcohol, acid, mushrooms, ecstasy.. etc.. if you catch my drift ;)

Nederen program, og nederen at the sheeple æder det råt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Dr. Phil skrev:
they are just walking in, buying it. smoking it, snorting it, making tee out of it, just to get high.

gad godt se en sniffe salvia :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
yeti skrev:
Fuck hvor er det dog en gang iscenesat selvhøjtideligt unuanceret bræk! Der er jo ikke et eneste sagligt argument for at forbyde det, udover at "vi ved ikke om det kan være farligt". Popjournalistik og politik i en nøddeskal.

Der er da den der fine hjerne illustration...

Suk... Dr. Phil er forfærdelig.
Hvis jeg nogen sinde skal vælge hvem der skal undersøge mit kranie, vil jeg til hver en tid foretrække Dr. Zoidberg fremfor Dr. Phil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hahaha, sikke et vigtigt youtube-klip, der vises: "This girl is just waving her hands while she's getting high"

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
haha. det' løgn det der. Jerry Springer go home.

Dedikeret medlem

Hold da kæft hvor er den amerikanske TV-kultur bare noget lort.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
Også noget om salvia på the doctors
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KOqmC1VPFJw&feature=related[/youtube]

Medlem
Brugeravatar

Dr. Phil har altid været en fucking snævresynet, bedrevidende, ubehagelig gammel borgerlig mand.
Kan ikke ta' ham seriøst, men kan slet ikke ta' det seriøst at han er så fucking anerkendt...
- Siger ikke at jeg selv er en bedre psykolog, blot at jeg helt basalt hader Dr. Phil.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fuck fuck fuck ffuck fuckfucmfuck fuic mficmfj... Er så træt af alt deres lort, håber virkelig at der en stor del af den amerikanske befolkning, som har bare en lille bitte skule kritisk sans, overfor sådan en gang lorte-forpulet omgang skræmme-propaganda. Tog endda mig selv i at se det hele igennem, der må være noget ved følelsen væmmelse som tiltaler mig... *Opkast*

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
danske læger er sgu ligeså slemme og nogle gange direkte livsfarlige...over 100 uforklarlige dødsfald med anti-psykosemedicin! thumbs up til de "kloge" læger! lykkepiller har været indblandet i samtlige tilfælde af skole-skyderier i usa, finland, tyskland og DANMARK!!-århus universitet i 94 (min mor arbejder der og var MEGET tæt på) hvorfor mon vi ikke hører om den side af medicinen?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
cloud9 skrev:
danske læger er sgu ligeså slemme og nogle gange direkte livsfarlige...over 100 uforklarlige dødsfald med anti-psykosemedicin! thumbs up til de "kloge" læger! lykkepiller har været indblandet i samtlige tilfælde af skole-skyderier i usa, finland, tyskland og DANMARK!!-århus universitet i 94 (min mor arbejder der og var MEGET tæt på) hvorfor mon vi ikke hører om den side af medicinen?

Hvordan har lykkepiller / SSRI-midler været involveret i skoleskyderierne? Muligvis har nogen af de involverede parter taget medicinen, men midlerne selv har næppe skudt nogen. Hvis massemorderne har været på SSRI'er, betyder det ikke nødvendigvis at midlerne gør noget dårligt. Det kan lige så godt ses som et tegn på at sundhedssystemerne er gode til at opfange unge mennesker i depression, og tilbyde dem terapi som kan tænkes at forbedre deres livskvalitet. At det så tilsyneladende ikke helt har fungeret i disse tilfælde, kan man ikke skyde skylden på medicinen for.
Antipsykotika har nogen grimme bieffekter, og er uden tvivl medvirkende årsag til en del dødsfald blandt patienter i DK hvert år. Hvis midlerne udskrives i rette dosis, og der er styr på eventuelle interaktioner med anden medicin, tror jeg nu at overdødeligheden er ret lav. Og i langt de fleste tilfælde vil patienterne gerne behandles med antipsykotika, selv om tvangsmedicinering forekommer. Selv om der er en overdødelighed blandt patienter som behandles med disse midler, tror jeg overdødeligheden på grund af selvmord eller ukontrolleret selvdestruktiv adfærd ville være markant højere hvis ingen midler i denne klasse var tilgængelige.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
jeg har selv været på begge dele! jeg siger bare, læg mærke til fremover når der sker skoleskyderier er morderne ALTID på lykkepiller! og rigtig mange begår bare selvmord! uden at man ser på hvad de var påvirket af! de 100 jeg nævner er hovedsageligt unge mennesker på zyprexa, risperdal eller lignende! i Danmark!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Der er jo klart, når medicinal industrien sidder på magten. De skal satme ikke sættes i sammenhæng med skoldeskyderier, koste hvad det vil hel bogstaveligt. Men er det egenlig ikke metal musik (og bowling) der har fået mest omtale i anledningen af skoleskyderier?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Ambient skrev:
Fuck fuck fuck ffuck fuckfucmfuck fuic mficmfj... Er så træt af alt deres lort, håber virkelig at der en stor del af den amerikanske befolkning, som har bare en lille bitte skule kritisk sans, overfor sådan en gang lorte-forpulet omgang skræmme-propaganda. Tog endda mig selv i at se det hele igennem, der må være noget ved følelsen væmmelse som tiltaler mig... *Opkast*

Ambient kan følge dig 100 procent, men må sige du må have en livlig fantasi hvis du selv tror nogen i Amerika har en kritisk sans overfor deres "Jeg gør det rigtige" politik. Der findes mennesker i Amerika som ikke engang har set havet, hvordan skulle sådan nogle mennesker kunne forholde sig kritisk til noget, når deres eneste erfaring om ting er det lort de for kastet i hovedet på tv, og intet andet? Fjernsyn burde forbydes, så folk selv kunne udforske verden og danne deres egen holdning, udfra deres egen erfaring. Måske sidder Dr. phil og siger salvia dit salvia dat, men hvad ved han om det hvis han ikke selv har prøvet det? Kun ting han har fået at vide af andre, ligesom resten af den Amerikanske befolkning. Der er ikke noget man ikke kan bilde den slags mennesker ind. Gid man bare var startet med at sige du bliver et kæmpe muskelbundt af at tage narko. Så var de alle døde af junk og kunne slet ikke forstå hvorfor de ikke bliver større indtil de dør, fordi de har ingen stopknap oven i hovedet. De lader sig blive ledet i blinde ligesom så mange andre.

8)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Blæste Nico skrev:
Ambient skrev:

Ambient kan følge dig 100 procent, men må sige du må have en livlig fantasi hvis du selv tror nogen i Amerika har en kritisk sans overfor deres "Jeg gør det rigtige" politik. Der findes mennesker i Amerika som ikke engang har set havet, hvordan skulle sådan nogle mennesker kunne forholde sig kritisk til noget, når deres eneste erfaring om ting er det lort de for kastet i hovedet på tv, og intet andet? Fjernsyn burde forbydes, så folk selv kunne udforske verden og danne deres egen holdning, udfra deres egen erfaring. Måske sidder Dr. phil og siger salvia dit salvia dat, men hvad ved han om det hvis han ikke selv har prøvet det? Kun ting han har fået at vide af andre, ligesom resten af den Amerikanske befolkning. Der er ikke noget man ikke kan bilde den slags mennesker ind. Gid man bare var startet med at sige du bliver et kæmpe muskelbundt af at tage narko. Så var de alle døde af junk og kunne slet ikke forstå hvorfor de ikke bliver større indtil de dør, fordi de har ingen stopknap oven i hovedet. De lader sig blive ledet i blinde ligesom så mange andre.

8)

Desværre er det sådan at hvis man har erfaringer med stoffer i dag = junkie/eksjunkie end of debate, det er et tabu som er værre end døden, hvilket siger lidt om hvor kolde og apatiske mennesker er blevet. Den optimale verden ville jo være en, hvor vi godt kunne lade os lede i blinde, uden at frygte at der var nogen som ledte os i fordærv. Desværre er det ofte sådan i dag, at hvis man ikke vil ledes af nogen i blinde, må man åbne øjnene, hvilket er nemmere sagt end gjort.
Har ikke mere til den tråd her, men ville godt smide et par trips eller ti i Dr.Phils morgenkaffe, så kunne det være han fik stimuleret lidt mere end bare hans centralnervesystem, selvhøjtidelige jubelidiot....
:whogives:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Blæste Nico skrev:
Der findes mennesker i Amerika som ikke engang har set havet...

Nu er der så også 2500 km fra f.eks nebraska til havet. Har du nogensinde været i hviderusland eller libyen?????
Nå, shit hvor er du uvidende så..

Du bor i det land i verden der har absolut kortest vej til havet..
Folk på grønland synes nok også at du er en ignorant støder hvis du ikke har set is, men hvad så med dem i congo?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]