Vil lige vise jer den smukke forside:
http://peecee.dk/upload/view/159192/fullKan ikke finde ud af at indsætte den som billede, så i må lige nøjes med link.
Jeg er enig med dig, Blå Time, det er simpelthen nu i må frem med argumenterne, og fortælle folk at i ryger hash, og er velfungerende mennesker, ikke kriminelle.
Stod i døren med en hjemmekrøl der skulle ud og ryges, og en gammel mand, som var til banko ved siden af, spurgte mig hvad det var. Svarede at det bare er en joint, og smilede. Han smilede bare igen, og da jeg sagde "Ej, bare for sjov men vi burde nu have fri hash" var han helt enig. Det havde jeg ikke lige regnet med, men blev nu helt glad over det. En tilfældig fremmed, ovenikøbet en ældre mand, fortæller mig, at han ikke an se nogen grund til, at det ikke er lovligt. Så jeg er optimistisk, men mener også at vi må turde tør' at stå frem.
EDIT: Har lige fået læst lederen, og i den står: At det er en god grund til at stoppe bandekriminaliteten, men det væsentligste argument er, citeret: " I et demokratisk, tolerant og pluralistisk samfund, må den personlige frihed omfatte friheden til at træffe ukloge valg. Voksne mennesker skal have lov til selv at bestemme, hvilke stoffer de beruser sig i. Hash er ikke farligere end så meget andet."
De skriver dog bagefter, at de penge man sparer, kan bruges til bekæmpelse af hårdere stoffer. Rimelig selvmodsigende.