Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
[iframe]http://www.urban.dk/article/20090309/nyheder/703100035/[/iframe]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Jeg må indrømme at jeg synes det er en dejlig tid lige nu, rigtig lækkert at se det bliver taget op til diskussion og at der er så mange der er for en legalisering :)
PSYCHEDELIA.DK og andre ildsjæle, det er nu vi skal gøre noget, nu vil skal skride til handling mens debatten koger og chancerne er her!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Tom Behnke skrev:
Men forbuddet er her for at sikre de socialt belastede.

*banker hovedet imod væg*

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Jeg må indrømme at jeg synes det er en dejlig tid lige nu, rigtig lækkert at se det bliver taget op til diskussion og at der er så mange der er for en legalisering :)
PSYCHEDELIA.DK og andre ildsjæle, det er nu vi skal gøre noget, nu vil skal skride til handling mens debatten koger og chancerne er her!

Hvad er det præcist du mener vi skal gøre? Hvilken handling skal vi skride til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Evt det her.
Xtreme skrev:
Kunne vi ikke lave nogle foldrer omkring cannabis hvor vi afliver et par af de værste/mest almindelige myter og kommer med facts omkring cannabis, skriver lidt om legalisering mm.
Det kan vel gøres relativt billigt da boardets brugere har mange færdigheder, som dækker det verbale og estetiske grundlag for sådan en folder, + en masse viden omkring politik, samfundet, cannabis og andre rusmidler. Ja, det eneste der skal bruges penge på (med lidt frivilligt hjælp herfra) er sådanset at få lortet trykt :)

Kom selv med andre forslag hvis det er i din/jeres intresse at cannabis bliver legaliseret, det kan sgu ikke passe vi bare skal se passivt til mens det her passerer, psychedelia.dk ligger inde med en guldrgrube af medlemmer som har rødder over hele landet og hvis kompetencer strækker sig vidt. Information til samfundet om rusmidler (i denne situation cannabis) som ikke er præget af hverken scientologi, sundhedsstyrelsen eller andre vemmelige ting!

Psychedelia.dk skrev:
Vi er, fra Psychedelias side, klar over at rusmidler er et meget følsomt emne, hvor de fleste har en holdning, oftest baseret på fordomme. Det er disse fordomme vil gerne vil udfordre og udrydde for at give plads til en konstruktiv debat.

Senest rettet af Xtreme 10 mar 2009 23:55, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Xtreme skrev:

Ja, jeg vil gå weekenden i møde på fredag med en dejlig joint 8)
Jeg tror nu ikke rigtig at vi kan gøre noget herinde mht. afkriminalisering, andet end at være selvtilfredse over at mange danskere tilsyneladende holder med "os", såfremt de mange polls er repræsentative for dansken.
Regeringen er åbenbart blændende ignorantligeglad med hvad den menige borger mener.
Først når Pia K., Helge A., Brian M., Fogh eller afbrændingen Tom B.udmelder positivitet ift. afkriminalisering, tror jeg på "miraklet".

Men igen - tooonsvis af hash, som vælter ind over grænserne, gør at vi svømmer i tjald, hvorfor det aldrig har været lettere at erhverve sig en ryger som i dag - ulovligt eller ej :P
Men det ville da være rart at kunne dyrke sit eget super premium stash, uden at skulle stemples som "narkolaborant" og risikere fængselsstraf pga. 4-5 prydplanter.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
yeti skrev:
Xtreme skrev:

Hvad er det præcist du mener vi skal gøre? Hvilken handling skal vi skride til?

kaste med sten ligesom fjolserne fra ungdomsuset! det er åbenbart kun voldelig og væbnet kamp der rykker i dagens danmark!
men desværre er vi hashrygere jo kendt for at være fredelige! så fri hash kan vi nok godt kaste en hvid pil efter!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
CannaChem skrev:
Xtreme skrev:
afbrændingen Tom B.

:roll:

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det er da totalt hyklerisk at Benhke virkelig ærligt kan sige at han skider højt og flot på befolkningens holdning, han ved hvad der er bedst for os! Jeg tror vi er ved at få en ny profet drenge.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
TheRagingPussy skrev:
Det er da totalt hyklerisk at Benhke virkelig ærligt kan sige at han skider højt og flot på befolkningens holdning, han ved hvad der er bedst for os! Jeg tror vi er ved at få en ny profet drenge.

Jeg tror (desværre) hans holdning er rimelig repræsentativ for hans vælgere.

Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
TheRagingPussy skrev:

Jeg tror (desværre) hans holdning er rimelig repræsentativ for hans vælgere.

Ja, desværre. Ligger det ikke lidt i den konservative ideologi at de smarte og bemidlede skal "pass på" de mindre smarte?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Åh nej, nu skal Benhke vel ikke til at blive den nye narko ekspert på christiansborg medierne altid spørg til råds.

Og jeg tror altså at der er lige så mange psykoser blandt overklassen

Medlem
Brugeravatar

Jeg er sgu også glad for den her udvikling. Der bliver virkelig gået til den med legalisereings ønsker og den megningsmåling som viser 59% går ind for det er jo fatasktisk!
Men det sker nok ikke med en borgerlig regering .. selvom det jo dybest set er et skridt med liberalismen, og dét kan vi lide :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tal for dig selv, jeg håber fanme ikke at VI for et ultra liberalt sundsheds, velfærds -og undervisningssytem lige som over i "the stats" Men hvis det er en ultra liberal narkotika lovgivning vi taler om, er vi enige ;)

Medlem

tom bæhnke ny profet?
grunden er at han har været politibetjent i mange år! min mor fik besøg af ham i 93 hvor ham og hans kolega ville "snakke" med mig angående en bombesprængt elevator, men hun måtte fortælle ham at han måtte snakke med sine kolegaer i kriminalpolitiet, da de havde andholdt mig 1 uge tidligere (blev desuden vogtet af hans kone som var fængselsbetjent ) ja sådan opstår århushistorier! men her kalder vi dem molbohistorier :D :cheers:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
bombesprængt elevator,

var det så dig der havde gjort det?

Medlem

eedeolla skrev:
Citat:
bombesprængt elevator,

var det så dig der havde gjort det?

ja! fik et erstatningskrav på 8111,25 kr
men er aldrig blevet afkrævet dem, min medsammensvorne hang sig selv i arresten 2 år efter i en anden sag! måske det er derfor de lader det ligge?
skal lige siges at alt jeg "indrømmer" på dette forum ER afregnet med samfundet og at jeg idag har ren straffeattest! og er blevet "fornuftig",sådan da....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var godt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Ja de skulle uddele growkits, samt solceller til at opfange energi til growlamperne, så man har beregnet en hvis mængde skunk om dagen. Så ville folk selv skulle lave lidt og derved være mindre sløve, da man bliver frisk af at lave noget. Samtidig er planter godt for klimaet, så hvis de to største emner som er oppe for tiden, nemlig bandekrig og klima kunne modvirkes positivt, ved at gøre folk selvforsynende med rygern, og det er lovligt, er det da win win win situationen om igen :p

8)

Medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Tal for dig selv, jeg håber fanme ikke at VI for et ultra liberalt sundsheds, velfærds -og undervisningssytem lige som over i "the stats" Men hvis det er en ultra liberal narkotika lovgivning vi taler om, er vi enige ;)

Så er vi temmelig enige :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]