Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja det er rigtigt at det fuckt den måde politikerne og politiet har valgt at håndterer denne sag. Og spild af skattekroner.

Men jeg er glad for at man nu er informeret, så det jo bare at hoppe på cyklen og kører ud på staden ad bagindgangen efter mørkest frembrud. Så er chancen for at blive snuppe lig nul vil jeg mene.

Så fuck dem. De kan råber og skrige lige så tosset det, hyle om man vil. Jeg skal nok få mit ryge i sidste ende

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så fuck dem. De kan råber og skrige lige så tosset det, hyle om man vil. Jeg skal nok få mit ryge i sidste ende

Amen, brotha!

Dedikeret medlem

:rocking:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1865948.ece

6000 danskere kræver Thorning narkotestet
Michael Popp-Madsen og 6000 andre danskere, synes politiets nye hash-og narko-apparat skal bruges på politikerne. Hvad synes du?

11:57, 16. nov. 2012 Thomas Harder

facebook Twitter E-mail
Kære Helle Thorning-Schmidt. Nu hvor politiet har fået et narko-meter, der kan teste om almindelige mennesker er påvirket af et eller flere narkotiske stoffer, synes jeg også det kunne en idé at teste ALLE der arbejder i Folketinget med samme test.

Sådan skrev Michael Popp-Madsen på statsminister Helle Thornings Facebook-side i tirsdags - samme dag som Thorning iøvrigt slog fast, at hun ikke går ikke ind for fri hash - længere

2000 støtter om dagen
Og kravet om at udsætte politikerne for samme medicn som vælgerne har fået massiv opbakning - på tre dage har mere end 6000 således erklæret sig enige i, at der hver 4 uge skal tages en test af alle, der arbejder i Folketinget og at alle resultaterne skal offentliggøres.

- Hvis det IKKE bliver indført = I skjuler noget! Hvis det bliver indført = Vi ved hvem vi kan stole på, slutter forslagsstiller Popp sit opslag, og i de 293 kommentarer, der er kommet, er der flere der ryster på hovedet, men mange synes det kunne være en lærestreg til politikerne:

Nemt at lave regler for andre
- Det er så nemt at bede andre om at tage en test ,men når det går den modsatte vej er det åbenbart noget andet. Vores system burde i bund og grund skære alle over en kam, skriver Daniel og Line T.M. - der selv har haft sin gang på Borgen - er også med på ideen:

Rengøringskone: spor efter narko
- Nu har jeg arbejdet på Christiansborg hvor jeg har gjort rent, og politikere er nogle kæmpe grise puha i skulle ikke ønske jer at se borgen efter en julefrokost. Og ja, man kan sagtens se spor efter narkotika. Er enig i politikere simpelthen burde tjekkes.

Læs: Politiets nye maskine kan finde hashrygere

Læs også: Enhedslisten forarget over politiets hash-jagt

Kristine P. morer sig over forslaget, og ser det som et udtryk for det et nationen! medlem kaldte 'paragrafvold' for et par uger siden:

- I det store hele, tolker jeg ud fra indlægget, at samme regler som gælder for os andre, burde gælde for politikerne. Løn, pension etc.

- Men. selvom politik tit hænger mig ud af halsen, er det stadig noget som man skal tage stilling til. Og når den ene lov er vedtaget, er der brok osv - for vi kan ikke alle blive tilfredse.

Men hvad mener du? Og tror du, at Helle Thorning svarer på indlægget?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg tror sgu, de tier sagen ihjel. Så behøver de ikke forholde sig til det eller komme ned på vi dødeliges niveau. Regler og love gælder jo kun befolkningen! Ikke dem der styrer dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
https://www.facebook.com/RazziaChristiania?fref=ts

HAH... HAH..

Så kan de bare komme an, de f#cking helseapostle :P :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]