Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 08:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
eg synes ikke jeg hænger nogen ud, det er da almen viden her på boardet, men jeg har rettet posten så hvis du fjerner citatet er det væk. I øvrigt er det da også ligemeget om han sælger til Danmark, hvad så hvis han ikke gør? Så sælger han til forhandlere der sælger til Danmark, big deal, det er stadig hans mephedron der kommer til Danmark, og det er stadig ham der har skabt markedet ved at lave reklame og give falske oplysninger om det.

Er du i øvrigt involveret i hans forretning?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
jim fear skrev:
jeg synes ikke jeg hænger nogen ud, det er da almen viden her på boardet, men jeg har rettet posten så hvis du fjerner citatet er det væk. I øvrigt er det da også ligemeget om han sælger til Danmark, hvad så hvis han ikke gør? Så sælger han til forhandlere der sælger til Danmark, big deal, det er stadig hans mephedron der kommer til Danmark, og det er stadig ham der har skabt markedet ved at lave reklame og give falske oplysninger om det.

Er du i øvrigt involveret i hans forretning?

Nope, jeg er ikke med i den. Men nu bliver mephedron jo også taget af markedet. I starten var det ikke til at vide, hvor farligt det var. Men nu er der ingen tvivl om, at det er noget smadret stads, så det er vist for alles bedste.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
I forhold til hvor sindsygt forbruget af det (tilsyneladende) er, så virker det da ikke farligere end foreks. amfetamin?
Handler det i bund og grund ikke om sagesløse forbrugere, mere end et desideret "dødsnarko"?

In our memories
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
I forhold til hvor sindsygt forbruget af det (tilsyneladende) er, så virker det da ikke farligere end foreks. amfetamin?
Handler det i bund og grund ikke om sagesløse forbrugere, mere end et desideret "dødsnarko"?

Nej, det er meget farligere end amfetamin. Der er røget rigtig mange på hospitalet af det, som man ikke hører om. Og generelt er bivirkningerne og afhængighedsskabelsen værre. Selvfølgelig er det primært eller udelukkende folk, der ikke tager små mængder og bliver ved, men det går nemmere galt med mephedron end med amfetamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Okay. Det vidste jeg ikke. Havde bare det indtryk at en del (også herinde) går ganske hårdt til den når de bruger stoffet. Der er ihvertfald ikke meget HR over folks udmeldinger...
Men så igen, nogle stoffer er grimmere end andre.

In our memories
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
Okay. Det vidste jeg ikke. Havde bare det indtryk at en del (også herinde) går ganske hårdt til den når de bruger stoffet. Der er ihvertfald ikke meget HR over folks udmeldinger...

Det er også det, at stoffet opfordrer til at blive brugt hårdkogt... Det virker i meget kort tid og kræver høje doser, og det er MEGET vanedannende. Det er for nogle lige så svært at stoppe med igen, når først de kører, som det er med coke for nogle mennesker. Og når det så samtidig er så ondt, og det belønner brugeren mere, des mere man tager, så nogle tager vanvittige doser, så de næsten ikke kan trække vejret af forpustelse, så er det noget lort at kaste sig ud i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:
Paul Muad Dib skrev:

Det er også det, at stoffet opfordrer til at blive brugt hårdkogt... Det virker i meget kort tid og kræver høje doser, og det er MEGET vanedannende. Det er for nogle lige så svært at stoppe med igen, når først de kører, som det er med coke for nogle mennesker. Og når det så samtidig er så ondt, og det belønner brugeren mere, des mere man tager, så nogle tager vanvittige doser, så de næsten ikke kan trække vejret af forpustelse, så er det noget lort at kaste sig ud i.

100% rigtigt det der minimal. Djævelens slik.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
jim fear skrev:
Xtreme skrev:
Fandt lige dette umiddelbart efter jeg havde postet. Det stammer fra Winta's salgshjemmeside.
Er glad for han/de har taget den beslutning og kommer af med resten af det stads. Det burde bare være sket før det gik så galt, men hellere sent end aldrig.
Citat:
18/06-08 Mephedrone cause death!

It has come to our attention that Mephedrone has caused one young man has life after ingestion, and from this minute we have stopped all sales! The rest of our stock will be destroyed.

We do not think that the Mephedrone he ingested came from us, since we do not sell in Denmark, and only to companies, but one can never be sure, and we feel awful about selling a compound that could cause that much damage, even though it was used against its purpose.

Klart de ikke sælger til Danmark og kun til firmaer...

Som du siger, men det er da ikke noget problem at bestille det som privat person uden firma?. Det har da lykkedes mig at oprette en bruger (har dog ikke prøvet at besille) uden noget cvr nummer eller bekræftning af mit firma. Kræver det virkelig et registreret firma for at kunne bestille RC's derfra?

Medlem

Det undrer mig at så mange normalt taler for legalisering af stoffer, men alle åbenbart er enige om at mephedron skal være ulovligt.

Hvad er grunden til at folk taler så varmt om methamfetamin som er neurotoksisk og sindsygt vanedannende - men hader mephedron for muligvis at være neurotoksisk og være super vanedannende?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moowgli skrev:
Hvad er grunden til at folk taler så varmt om methamfetamin som er neurotoksisk og sindsygt vanedannende - men hader mephedron for muligvis at være neurotoksisk og være super vanedannende?

Det er måden det bliver markedsført på at folk ikke bryder som om. Og jeg giver dem ret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme > Prøv lige at læse de næste par ord i den post.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moowgli skrev:
Det undrer mig at så mange normalt taler for legalisering af stoffer, men alle åbenbart er enige om at mephedron skal være ulovligt.

Enig, det er dobbeltmoralsk at tale for at det skal gøres ulovligt når man selv anvender andre stoffer. Ingen substans burde være ulovlig, det skal være op til den enkelte at afgøre hvad man vil putte i sin krop. Men forhandleren bærer også et ansvar for at folk får den rigtige information og det er ansvarlige mennesker der får fat i stoffet.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
jim fear skrev:
Moowgli skrev:

Enig, det er dobbeltmoralsk at tale for at det skal gøres ulovligt når man selv anvender andre stoffer. Ingen substans burde være ulovlig, det skal være op til den enkelte at afgøre hvad man vil putte i sin krop. Men forhandleren bærer også et ansvar for at folk får den rigtige information og det er ansvarlige mennesker der får fat i stoffet.

Som situationen er nu, er det fint at pMMC bliver ulovligt. Hvis alle stoffer var lovlige og regulerede, var der alligevel ingen der gad tage pMMC til at starte med, da der findes bedre stoffer med lavere risiko.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
jim fear skrev:
Moowgli skrev:

Som situationen er nu, er det fint at pMMC bliver ulovligt. Hvis alle stoffer var lovlige og regulerede, var der alligevel ingen der gad tage pMMC til at starte med, da der findes bedre stoffer med lavere risiko.

Enig og godt sagt :)

In our memories
Brugeravatar

Portuz skrev:
Drupe skrev:

I tager desværre fejl dér... Mange er fuldstændig ligeglade med, om det er lovligt eller ej. pMMC er elsket for dets virkning og er i forvejen af mange mennesker blevet valgt frem for en masse andre stoffer, som med garanti er mindre skadelige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg må slutte mig til Minimal, jeg tror i overvurderer folks intelligens meget. I øvrigt, så kan du bruge det argument om alle stoffer... "Jamen, hvis hash var ulovligt så var der da ingen der gad drikke alkohol/ryge smøger". Det er godt nok en utopisk tanke, jeg er fuldstændig overbevist om at folk vil blive ved med at tage pMMC, ligesom der stadig bliver taget methylon selv om det blev gjort ulovligt i januar.

Igen, det op til folk selv hvad de vil gøre ved deres krop og det er ikke noget andre skal blande sig i. Så længe de er rigtigt informerede om stoffet må det være op til dem selv. En stor del af problemet er jo netop at det bliver meget sværere at informere om de ulovlige stoffer.

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg har kendt denne unge mand som er gået bort. Så vidt jeg har kunnet få a vide fra kammerater til den afdøde har han indtaget uansvarlige mængder alkohol, kokain, amfetamin samt store mængder methylon. Så vidt som jeg har kunnet få a vide har det ikke været tale om mephedrone. (Det er dog ikke utænkeligt, da det er et substans som har været til rådighed i omgangskredsen. Problemet med denne unge mand er at da han i de unge dage begynde at drikke alkohol,var det uden hæmninger. Han drak en flaske sprut og endte med at brække, ve kørt hjem i seng. Så en dag blev stoffer spændende. Som alle ved herinde kan man ikke indtage uanede mængder af diverse substanser, for dernest at kaste det hele op igen, og vågne dagen efter med en dunrende hovedpine.

Han har taget mephedrone op til flere gange, men havde så vidt jeg ved ikke et discideret misbrug..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Så vidt jeg har kunnet få a vide fra kammerater til den afdøde har han indtaget uansvarlige mængder alkohol, kokain, amfetamin samt store mængder methylon..

Hvis man begynder på sådan en kombolej, så er man undskyld, da også selv uden om det.

Unge mennesker, skal simpelthen have banket HR ind i hovedet.

Vi burde smide penge sammen til at få lavet nogle stickere hvor der stå.

HR
Tænk dig om, også når du er på stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Portuz skrev:
Drupe skrev:

I tager desværre fejl dér... Mange er fuldstændig ligeglade med, om det er lovligt eller ej. pMMC er elsket for dets virkning og er i forvejen af mange mennesker blevet valgt frem for en masse andre stoffer, som med garanti er mindre skadelige.

Tager vi fejl fordi du siger det? Måske er det bare super nemt at få fat på.

In our memories
Brugeravatar

Portuz skrev:
Tager vi fejl fordi du siger det? Måske er det bare super nemt at få fat på.

Nej, det er ikke grunden. Hverken det ene eller det andet. Jeg har masser af eksempler på, at tilgængeligheden stort set intet har at sige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]