Citat:
Hvordan kan holdningen på dette forum have et indtryk af at alkohol er lige så skadeligt som diverse andre stoffer? Det giver jo ikke mening!
Det du skriver giver ingen mening, prøv at læse lidt mere om det "uskadelige" alkohol... Jeg mente også engang at det var skadeligt, men ikke SÅ skadeligt. Ja der er måske andre risici end fx. et amfetamin-misbrug, men hvor amfetamin påvirker pumpeværket og mentalt ved at rode ved signalstoffer, så virker opløsningsmidler som gift på næsten enhver celle i kroppen... Incl. hjerneceller
Jeg tvivler også på at der er nogen risiko ved at indtage 5mg MDMA hver dag ligesom det ikke er voldsomt livsfarligt at drikke et par glas vin til maden om aftenen.
Derudover kan du bla. læse om farligheden ved MDMA, størstedelen hvis ikke 100% af dem der er døde af MDMA har indtaget ufattelige store mængder og danset i varme omgivelser i timevis uden at drikke noget som helst vand. Det er fandme deres egen skyld at de ikke har hjerne til at undersøge hvad det er de indtager
Jeg står stadigvæk fast på at der ikke er nogen som helst risiko ved noget som helst stof, acetylsyre, ethanol, psilocybin, amfetamin, MDMA, THC, cyanid eller andet I DE RETTE DOSER. Du kan dø af alt hvis du indtager nok af det. Stoffer som fx. THC er umulige at dø af ved normal indtagelse, men hvis du ABSOLUT vil begå selvmord er der mange metoder som er meget meget nemmere end stoffer. Hovedsagen er også at de fleste kan styre det, ligesom de fleste der drikker kan styre det. Man hører bare ikke om de stofbrugere der KAN styre det...
Citat:
Stofferne er jo 10 gange sygere
Kan du komme med eksempler på hvorfor stoffer (alkohol er ligeså meget et stof eller narkotikum som de andre, vi kalder det bare alkohol OG stoffer, damn det er stoffer det hele, sukker, kaffe, chokolade, alkohol, ecstasy)
Jeg tror en af grundene til at vi ikke ser flere alkoholikere end vi gør bla. er pga. bivirkningerne som for de fleste umuliggør et misbrug hvis de gerne vil leve et nogenlunde liv ved siden af. Det er også sværere at gemme et misbrug af alkohol end fx. amfetamin fordi man ikke stinker af det sidste

Men jeg vil da gerne høre lidt mere om hvorfor du mener at et opløsningsmiddel som er godt til at pudse vinduer med skulle være så ufarligt at jeg i december brugte utallige timer på at holde vand indenbords og rejse mig uden at få det UTROLIGT dårligt. Det kan godt være at man kan klare sig igennem et helt liv med et minimums-forbrug af alkohol, men der findes meget få ting i verden der er skadelige hvis man indtager en minimal og nøje afmålt dosis, det drejer sig bare om alt med måde, intet andet.
Jeg er imod forbud og kontrol, men for oplysning og information om korrekt brug, ligesom jeg går ind for det indenfor fødevarer (spis hvad du vil, men ikke 14 bøffer om dagen) Lad befolkningen selv tage ansvaret for deres liv hvis de bliver oplyst korrekt og uden skræmmekampagner.
Citat:
Hvis ekstacy var lovligt ville 600 dø af aspirin.
Hvorfor det? Me don't get it?
Citat:
Du kan tage narko 1-2 gange med en kæmpe procent for nedsat livskvalitet, permenent endda. Selv 1 gang om måneden suger de fleste lige lugt i afhængighed.
Er du ansat hos Sundhedsforstyrrelsen?
Det er da godt nok noget vrøvl. "Du kan tage narko 1-2 gange bla. bla. og så er du skadet for livet" <-- Har du kun læst skræmmekampagnerne der er postet her på siden og udladt alt den rigtige information???
Der er også en risiko ved at indtage alkohol, du kan få en "alkoholpsykose" hvis du er disponeret for psykiske sygdomme, komme ind i et voldsomt delerium osv. Dit åh så dejlige ethanol er ikke saftevand min herre. Ligesom alle andre stoffer heller ikke er, respekter stofferne i stedet for at frygte dem
Citat:
Politikkerne ville grine af jer!
De fatter da også nada... Mens jeg griner af dig