Tom Behnke skrev:
Siden hvornår er cannabis blevet en positiv indflydelse? Jeg får det som regel dårligt af lortet...
hahah du er også tom behnke, manden der stiller det op som "farligt" ahahahahha
du burde fyres! og du siger også at det skulle være værre end alko!! du er da snot dum, man kan ikke side i en position som din, uden at læse på de ting man vil udtale sig om..
det er da latterligt, at du overhovedet er nået så forholdsvis langt, uden at omverden har fået øjnene op for din uvidenhed. Lad mig side en enkelt dag i din stol, så skal du se resultater, SOM BEFOLKNINGEN ER ENIGE I !!!
og tom?- "Den, der vil bevæge verden, må først bevæge sig selv". (Sokrates)
"Regel nr. 1 om huller: Når du står i et, så hold op med at grave." (M.I.)
(jeg ved godt du ikke er tom

)
men det var sjovt, at lades som om
og booty-lone:
ja nogle for det dårligt, og allerede der, har du røget for meget!
men det er ikke diskutabelt om det har en positiv indflydelse, folk tyer til at være i et bedre humør mm. det kan ingen benægte ... eller jo det kan de godt

men de har ikke ret

jeg ryger ikke selv, men har gjordt. i stor stil endda... hvilket også er grunden til at jeg er holdt op..
så jeg ved hvad jeg snakker om! i modsætning til dig, der åbenbart tog et hiv, fik det dårligt, og konstaterede at det var noget lort

men jo det ville være nice hvis de røg sig en bønne og slappede lidt af med alt den "nøjer politik" de har gang i .....
du behøver heller ikke tage det bogstaveligt, men essensen i det søde