Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Drupe skrev:
CannaChem skrev:

"Han er sigtet for at have fremstillet en halv liter meta...eh...methamfetamin". Yessir!

Og så fik hele hovedstadsregionen lige at vide, at Xtreme sidder på arto med pikken i hånden :lol:

Det er jo det rene badeland...½liter af "det ene", 500ml af "det andet" og så en sjat af "det tredje". Lalandia go home!
Utroligt så meget de journalister ved. Har jeg været mere ambitiøs, ville jeg sgu selv være journalist - viden er magt!

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Drupe skrev:
CannaChem skrev:

"Han er sigtet for at have fremstillet en halv liter meta...eh...methamfetamin". Yessir!

Og så fik hele hovedstadsregionen lige at vide, at Xtreme sidder på arto med pikken i hånden :lol:

Jeg fattede den ikke umiddelbart, men efter at have brugt lidt tid på at kigge på kildekoden til TV2regionerne.dk, fandt jeg slutteligt en URL der kunne bruges (og fattede joken). Resultatet smides op på en host -- jeg vil godt klippe det til, men gider sku egentligt ikke. Pres mig til det, bitches. URL er mms://213.174.66.60/lorry/16/090416to.wmv , videoen er tilgængelig på http://www.myupload.dk/showfile/203697bc634.wmv/

In recap: historien i videoen er crap, jeg klipper måske i den en dag, regn ikke med noget.

Forresten; i stil med LiSTEN (@iBYEN):
Citat:
scp: ./090416to.wmv: No space left on device

Tak for lort, universitetstyper. (hviket også er grunden til at jeg vil bruge "-vv" til SSH i fremtiden. Bedre quotes.)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Lidt off topic, men er der nogen af admins'ne der er blevet kontaktet af tv lorry?

Extreme bliver da glad når han hører at han er landskendt 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Det er da fedt nok, gratis reklame!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
WTF, jeg har været i fjerneren! :rocking: :rocking: :rocking:
Nu tror de sgu både det er pædofile og narkomaner der er herinde :P

Men true, en halv liter meta-amfetamin?? Var det ikke omtalt som en halv liter GHB i de tidligere artikler?
Hvorfor er de fleste journalister, så retarderede at de tror gram og milliliter er det samme?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvor fanen blev egenlig mit svar af?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvor er det tåbeligt at Rindom foreslår "stikprøver" blandt kemistuderende... Der er EN person der er blevet taget, og som de siger i udsendelsen er det første gang nogensinde. Det er da langt ude at et helt institut skal lide under paranoia pga. det.

Medlem
Brugeravatar

HAHAHAH hold kæft hvor grineren! spader! meta-mit-amfetamin XD

man kan man jo forhelvede også lave stoffer i køkkenet.. skal vi nu også til at gøre afløbsrens ulovligt?
Det er fandeme sjovt at høre hvor forskrækkede de er over det specielt deres måde at fremlægge det på :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Rindom har nok ikke gennemtænkt den med stikprøver ordenligt.

Hvordan skal man lave en stikprøve, på hvor mange af landets kemistuderende der producere narko en gang imellem? ransage deres hjem? urinprøver(beviser sq ikke at man producere narko)?

... Hvis det bliver aktuelt, burde man man også lave stikprøver af alle der arbejder med kemi, eller har adgang til udstyr...

Desuden; http://ing.dk/artikel/97881-narko-skand ... re-kontrol

Citat:
Narko-skandale i kemilokale får DTU til at overveje strammere kontrol

Efter afsløringen i går af en studerendes eventuelle brug af Københavns Universitets kemilokaler til fremstilling af narkotika, overvejer DTU nu at indførere strammere regler for omgang med stoffer, der kan bruges til narkofremstilling.

Af Torben R. Simonsen, torsdag 16. apr 2009 kl. 09:00
Ole W. Sørensen, institutdirektør DTU Kemi
Ole W. Sørensen, institutdirektør DTU Kemi

En 34-årig studerende ved Københavns Universitets kemistudie er blevet varetægtsfængslet i 14 dage sigtet for at have brugt Kemisk Instituts lokaler til fremstilling af omkring et halvt kilo metamfetamin.

Sagen har vagt en del opmærksomhed, og direktør på DTU Kemi Ole W. Sørensen erkender, at der ikke umiddelbart er noget til hinder for, at studerende kan fremstille narkotika i DTU's kemilaboratorier.

»Vi har ikke særlige regler for omgang med den slags stoffer. Alle de studerende er jo under tilsyn af en vejleder, men det sker jo, at de arbejder i laboratoriet uden at vejlederen er til stede, så det kan jeg ikke udelukke,« siger han.

Ole W. Sørensen oplyser dog, at alle giftstoffer er låst inde, men denne regel omfatter ikke de stoffer, der kan bruges til fremstilling af eksempelvis metamfetamin.

»Man skal selvfølge passe på med at overdramatisere ud fra en enkelt sag, men det er da noget, der får os til at overveje, om vi skal indføre procedurer, der forhindrer de studerende i at få adgang til de stoffer, der kan bruges til fremstilling af narkotika,« siger han.

Ole W. Sørensen oplyser i øvrigt, at han ikke har kendskab til sager, hvor DTU Kemis lokaler har været brugt til fremstilling af narkotika, og at der heller ikke har været sager med studerende, der har fremstillet narkotika på DTU Kemi.

Desværre er chancerne for handling GIGANTE.. - vi ved jo godt alle sammen at Ole W. Sørensen er fra scientology, baggmændende bag narconon osv..

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
eedeolla skrev:
Hvor fanen blev egenlig mit svar af?

det undrede jeg mig også over! men det er sikkert blevet fjernet af admin for dit eget bedste!
for du vil næppe have besøg af p....... som nok holder xtra meget øje med psychedelia.dk for tiden...specielt hvis han er medlem på psychedelia.dk for så tror de jo bare at han har medskyldige herinde...og der er jo nok også folk herinde der bliver overvåget, der er jo nogle tusinde medlemmer som alle har noget at gøre med stoffer på den ene eller anden måde. så hvis en olsen-bande agtig kriminalkommisær tror at psychedelia.dk er en narkoorganisation så bider de sig fast indtil de får en sejr....og psychedelia.dk vil blive lukket

Dedikeret medlem

Citat:
Desværre er chancerne for handling GIGANTE.. - vi ved jo godt alle sammen at Ole W. Sørensen er fra scientology, baggmændende bag narconon osv..

Næh ...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Drupe skrev:
CannaChem skrev:

Hahaha grineren 8)

Men fedt nok med en video på det. Selvom jeg hader når medierne taler om stoffer..

Junior medlem

Ham der er tale om han tjente ikke på det !! han tog kun selv. :)

og brugte ikke psy overhovedet... men det er nu jer der bøder..

Han brugte wetdreams.ws

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor duften af balloner er
Citat:
Sikke en gang møg at nogle skal straffes for noget som helst narkorelateret.

got me crackin!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]