Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Haha! Ja det må jeg gi dig ret i.

Men hold da kæft et smukt syn det ville være og se alle brugere af forskellige typer narko i en demo foran Christiansborg fordi at de gerne ville have at deres "stuff" også blev legaliseret :D

Medlem
Brugeravatar

John D. Rockefeller skrev:

De fleste hashrygere går vel ind for at få det legaliseret. Hvis du skal lave en undersøgelse, om danskerne kan lide at gå med blå bukser, går man jo ikke ud og udelukkende spørger folk, der har blå bukser på.

Henvender de sig direkte til psy.dk's brugere?

Medlem
Brugeravatar

Så fik jeg også lige stem :) nummer 1256 nice

Medlem
Brugeravatar

Shperma skrev:
John D. Rockefeller skrev:

De fleste hashrygere går vel ind for at få det legaliseret. Hvis du skal lave en undersøgelse, om danskerne kan lide at gå med blå bukser, går man jo ikke ud og udelukkende spørger folk, der har blå bukser på.

Henvender de sig direkte til psy.dk's brugere?

nej overhovde ik :)

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
xun skrev:
Skal hash være lovligt?
Ja, det kan det lige så godt = 91%
Nej, for så vil flere ryge det = 9%
Ved ikke = 1%
Antal stemmer: 182

Godt nok ikke mange stemmer endnu, men at det er på DR's hjemmeside og den fordeling gør at jeg nok skal smile resten af dagen :)

hvorfor? den er jo ikke seriøs hvis der 101% det tyder jo på amatøragtig vagsvindel, når der højest kan være 100% !!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
cloud9 skrev:
xun skrev:
Skal hash være lovligt?
Ja, det kan det lige så godt = 91%
Nej, for så vil flere ryge det = 9%
Ved ikke = 1%
Antal stemmer: 182

Godt nok ikke mange stemmer endnu, men at det er på DR's hjemmeside og den fordeling gør at jeg nok skal smile resten af dagen :)

hvorfor? den er jo ikke seriøs hvis der 101% det tyder jo på amatøragtig vagsvindel, når der højest kan være 100% !!

Det er sgu nok fordi de runder tallene op skal du se...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Det var mig der skrev "ved ikke" Tænk på det er stadig ulovligt at ryge udendørs hvis man laver coffe shops, så vi burde holde stand indtil det bliver til fortovscaféer en varm sommerdag man må suge :)

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja det studsede jeg også over

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
I holland må man gerne ryge sin cannabis i cofee shoppen, men man må ikke ryge cigaretter hvis jeg husker rigtigt. de danske politikere skal nok sørge for at urten bliver nydt indendørs, hvis vi får hollandske tilstande. men af fare for stor skuffelse, har jeg slået koldt vand i blodet og regner med at de bliver ved med at føre heksejagt imod cannabisbrugere og narkobrugere de næste 150 år ...

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
TheRagingPussy skrev:
I holland må man gerne ryge sin cannabis i cofee shoppen, men man må ikke ryge cigaretter hvis jeg husker rigtigt. de danske politikere skal nok sørge for at urten bliver nydt indendørs, hvis vi får hollandske tilstande. men af fare for stor skuffelse, har jeg slået koldt vand i blodet og regner med at de bliver ved med at føre heksejagt imod cannabisbrugere og narkobrugere de næste 150 år ...

Jeg vil sige max 20 år. Prøv at tænke over tallene: Over 50% af unge har prøvet at ryge hash idag. Om 20 år er alle, der er 20 år idag blevet 40 år, og en stor del af den forstokkede generation på mellem 50 og 70 år vil være kradset af. Idag siger over halvdelen af danskerne ja til legalisering af hash, hvordan tror du tallet er om 20 år? Just wait and see...

Glæder mig allerede :mrgreen:

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
"en stor del af den forstokkede generation på mellem 50 og 70 år vil være kradset af"
ja heldigvis! die motherfuckers! die!

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Drupe skrev:
TheRagingPussy skrev:

Jeg vil sige max 20 år. Prøv at tænke over tallene: Over 50% af unge har prøvet at ryge hash idag. Om 20 år er alle, der er 20 år idag blevet 40 år, og en stor del af den forstokkede generation på mellem 50 og 70 år vil være kradset af. Idag siger over halvdelen af danskerne ja til legalisering af hash, hvordan tror du tallet er om 20 år? Just wait and see...

Glæder mig allerede :mrgreen:

Ja du har sikkert ret, men til den tid der sidder jeg inde for besiddelse af et kilo hash til eget forbrug :D
Jeg venter spændt på at prohibitions ekstremisterne kradser af på stribe. Det var da lidt opmundring at høre din tankegang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]