Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 16:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Kendte også gutten... En ekskærestes lillesøsters ekskæreste... Var ret gode venner med ham engang, men har ikke snakket med ham på det sidste... Men det er rigtig nok at det var hans narkodåb, han har altid været modstander af det...

Medmindre det var personligt mindet på ham der købte stoffet tror jeg ikke der var hero i... Dårlig økonomi?! Så skal det da have været en (grusom) fejl...

Btw, tænk hvordan "sælgeren" må have det.....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

flex skrev:
Men det er rigtig nok at det var hans narkodåb, han har altid været modstander af det...

Damn! :shock: Hvilken skæbne, hvilken morbid paradoks. At han dør på sin første gang.

Men denne sag kan kun underbygges af:"Know your body, know your drug, know your source, know your mind."

Men der må da være nogen der vidste hvad der var i af hans venner? Eller de troede måske alle at det bare var amf? :(

Titel:
Dedikeret medlem

Gaia (og vistnok Shulle) skrev:
know your drug, know your source

Disse to havde ihvertfald været gode at overholde...

Det var tilsyneladende en fest for ikke-narkohovederne, de stod -som kan læses i avisen (kig efter "de aggresive" )- udenfor... Så kendskabet til drugs har ikke været stort... Kender imidlertid ikke mange derfra, men tror da de fleste var ret "grønne"...

Lige en lille tanke; Når nu gutten der var i besiddelse af stoffet ikke vil afsløre sin kilde, så kan man da overveje om han vidste lidt mere om hvad der var i end han siger....?! (Ikke fordi jeg opfordrer, eller ser med gode øjne på lange tunger, men når vi snakker om en død 16årig??)

Titel:
Junior medlem

Citat:
Disse to havde ihvertfald været gode at overholde...

Det var tilsyneladende en fest for ikke-narkohovederne, de stod -som kan læses i avisen (kig efter "de aggresive" )- udenfor... Så kendskabet til drugs har ikke været stort... Kender imidlertid ikke mange derfra, men tror da de fleste var ret "grønne"...

Lige en lille tanke; Når nu gutten der var i besiddelse af stoffet ikke vil afsløre sin kilde, så kan man da overveje om han vidste lidt mere om hvad der var i end han siger....?! (Ikke fordi jeg opfordrer, eller ser med gode øjne på lange tunger, men når vi snakker om en død 16årig??)

Lad nu lige denne her sag ligge, har du ikke lært om plig derhjemmefra?, manden er sgu lige død.. lad os (og hans venner) sørge lidt i fred.. tak

Titel:
Dedikeret medlem

1; Det hedder pli, 2; Nej det har jeg ikke, 3; Hvad f..... snakker du om?? Jeg fortsætter da bare et topic, som jeg btw synes er rart at få diskuteret her... Og hvis du læser hvad jeg ellers har skrevet ville du vide at jeg kender ham...

Titel:
Junior medlem

sorry, jeg er forkert på den, og du ha ret.. bliv ved med diskutere emnet!

Titel:
Junior medlem

Sorry til flex at min vrede lige gik over ham... lad os vente med denne snak til manden er kommet væk herfra på en ordentlig måde..

Titel:
Insane psychedelia user!

hamp skrev:
Hvis der er nogen som finder ud af hvad en evt analyse viser må i meget gerne poste det her.

De snakker om ren heroin i dagbladene i dag...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
hamp skrev:
Hvis der er nogen som finder ud af hvad en evt analyse viser må i meget gerne poste det her.

Vildt nok, nogen der ved om han insufflerede?
Han kan muligvis have lavet samme fejl som Uma gør i Pulp Fiction. :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gaia skrev:
Nelson Muntz skrev:
hamp skrev:

Og hvad gør Uma?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
FUSK skrev:
Gaia skrev:
Nelson Muntz skrev:
hamp skrev:

Og hvad gør Uma?

Hun finder noget hvidt pulver i sin ledsagers jakke mens han er på toilet. Hun er selv temmelig glad for coke, og formoder ledsageren er det samme. Hun ligger så en kæmpe streg op, og sniffer den umiddelbart efter. Hvad hun ikke ved, er at det er heroin af særlig god kvalitet.
Efter at gå i choklignende tilstand, så får hun skudt en sprøjte med adrenalin i hjertet, og vågner igen. Hvis dette ikke ringer nogen klokker, så se for fanden af få set Pulp Fiction, klasse film.

Titel:
Dedikeret medlem

Heh, syret... Så den faktisk igår... Tilfælde?

Jyllandsposten skrev:
Embedslægeinstitutionen er i gang med at undersøge, hvad der skete fra det tidspunkt, da en 16-årig dreng fra Egå natten mellem fredag og lørdag ankom til Århus Sygehus som følge af indtagelse af brun heroin, til han døde lørdag eftermiddag på Skejby Sygehus.

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3288724/
De lyder da til at være ret sikre på det var heroin....

Ved ikke en fed skid om hero, men når det hedder brunt heroin, er det så ikke brunt?
Har aldrig hørt om brun amf, og hvis nu...... I kan vel se hvad jeg mener...

Titel:
Junior medlem

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2938362

Citat:
16-årig døde af heroinforgiftning

28-09-05: 13:33 | af: orra

Mystikken om en 16 år gammel festdel­tagers død på Skejby Sygehus i Århus er ved at lette efter en obduktions­rapport, der fastlægger heroinforgift­ning som årsagen til drengens død.

Politiet gik ind i sagen efter rygter om sygehus-sjusk, baseret på en formod­ning om, at drengen var blevet kvalt i sit eget opkast.

Dette var imidlertid ikke tilfældet, konstaterer retsmedicinerne. Drengen havde sniffet stærk narko under fest­en, der blev holdt i Hjortshøj Forsam­lingshus uden for Århus.

Junior medlem

det er noget meget trist noget.. at en for sådan forkert blanding, hvis det var det! og så især hvis det var første gang man overhoved prøver "hårder stoffer".
men var der ikke noget om at, det var fordi at han blev ladt på ryggen inde på hospitalet, og så derfor blev kvalt i sit enget bræk? dejlig at vide hvis man kommer til at tage for meget eller noget forkert, at der åbenbart heller ikke er styr på noget på hospitalet!
Men meget trist anyway! :(

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus C
mange tak for alle tankerne i denne hårde tid :(

den kemiske analyse viste ingen spor af amf, kun heroin, så det er fastlagt at heroinen slog ham ihjel..også efter retsmedicinsk undersøgelse i tirsdags

det er tragisk når ting som dette sker..skal til begravelse på lørdag :cry:

Jeg kender også sælgeren (personen troede også det var amf) og selvfølgelig har han det også af helvede til..forståeligt nok..

pas på jer selv..

hvil i fred Christian :cry:

-smj135

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
flex skrev:
Ved ikke en fed skid om hero, men når det hedder brunt heroin, er det så ikke brunt?
Har aldrig hørt om brun amf, og hvis nu...... I kan vel se hvad jeg mener...

Jo, brun heroin er brunt. Men jeg har nu også set brun amf før, det er dog ikke så udbredt. Jeg synes mest af alt denne historie illustrerer vigtigheden af, at man nøjes med at tage en minimal mængde første gang man prøver et nyt batch af. Hvis han bare havde gjort det, ville han efter 10 min. snildt kunne mærke, at det nok ikke amf, han havde fået.

Trist sag...

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
tror sgu du ville blive skræmt vis du vidste hvor lidt styr der er på rusmidel forgiftninger på hospitaler, jeg fandt en af mine lærerbøger, til medicinstuderende hvori der stod man skulle give benzoer ved GHB forgiftninger :s

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
hyene skrev:
tror sgu du ville blive skræmt vis du vidste hvor lidt styr der er på rusmidel forgiftninger på hospitaler, jeg fandt en af mine lærerbøger, til medicinstuderende hvori der stod man skulle give benzoer ved GHB forgiftninger :s

Damn, det er langt ude, selvom jeg faktisk godt vidste det - en af mine venner fik nemlig en overdosis GHB, og han blev ganske rigtig også "behandlet" med et benzodiazepin. Nogen burde faktisk kontakte hospitalerne/sundhedsstyrelsen og gøre dem opmærksomme på fejlen, helt seriøst!

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
nogen arbejder på at finde ud af hvem der har skrevet det lort :)

Titel:
In our memories

Meget sørgelige episode. Må jeg kondolere alle pårørende, der må ha' fundet vejen ind til denne Harm Reduction side, hvis formål bl.a. er, at oplyse og hjælpe til med den slag ikke må sker.

hyene skrev:

Ang. hospitalers indsigt i forgiftninger, så er jeg stødt på dette link, fra en artikel i: Ugeskrift for Læger · 29. november 2004, nr. 49:
http://www.ugeskriftet.dk/2004/4904/VP-html/VP44951.htm

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]