Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 11:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Citat:
Politiet formoder, at amfetamin er skyld i, at kursusdeltagere nær Hamborg er blevet indlagt med hallucinationer og voldsomme krampeanfald.

Tyske redningsarbejdere blev mødt af kursusdeltagere med hallucinationer og voldsomme kramper, da de fredag blev kaldt ud til et kursuscenter i byen Handeloh nær Hamborg. Det skriver tv2.dk.

Flere deltagere var i livsfare, og politiet oplyste lørdag, at de formoder, kursisterne har indtaget en særlig form for amfetamin kaldet 2C-E også kendt som aquarust.

Ifølge politiet deltog kursisterne i et seminar for naturlæger, og den tyske avis Der Spiegel skriver ifølge tv2.dk, at flere certificerede læger var blandt kursisterne.

Omkring 160 redningsmedarbejdere, 15 ambulancer og en helikopter rykkede ud til kursuscenteret. Her så de mænd og kvinder ligge i kramper i haven foran bygningen, fortæller redningsmedarbejder Mathias Köhlbrandt til den tyske TV-station NDR ifølge tv2.dk.

Politiet er ikke langt nok i efterforskningen af sagen til, at de vil sige, om de mener, der var tale om et overlagt stofindtag, eller om kursisterne blev forgiftet uden at have taget stofferne med vilje.

http://www.bt.dk/udland/stoffer-udloeser-massepsykose-29-indlagt-med-hallucinationer

2C-E er åbenbart amfetamin nu, men okay, amfetamin og phenethylamin lyder også meget ens, så det må virkningen også være.... :roll:
Hvis de har troet det var amf og tog en snitte derefter, så kan jeg sgu godt forstå de har fået vilde hallucinationer. :lol:

Citat:
2C-E Dosages Insufflated (tentative)

Light 1 - 3 mg
Common 3 - 7 mg
Strong 6 - 10 mg
Heavy 10+ mg

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Wow, det lyder skørt det der!
Hold os gerne opdateret hvis du finder flere artikler på hvad der er foregået.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Pestilence skrev:
Hvis de har troet det var amf og tog en snitte derefter, så kan jeg sgu godt forstå de har fået vilde hallucinationer. :lol:

:lol: :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Lyder næsten som en god gammeldaws omgang meldrøje forgiftning.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ergotism#History

Det lyder for crazy.
Jeg har været på 2C-E engang, og det skal jeg ihvertfald ikke igen.
Substancen føles meget syntetisk, unaturlig og forgiftende. Jeg blev helt følelses løs i kroppen og deformet i andsigtet. Derudover var mindfuck og hallucinationer overvældende, men alligevel slet ikke euforisk.
Det kan selvfølgelig være, at andre har bedre erfaringer med substancen.

Vh Ø !

Insane psychedelia user!

Det lyder helt vanvittigt.

Jeg læste en artikel på independent.co.uk tidligere i dag omkring episoden. Det er åbenbart et kursus for alternativ medicin, homeopati osv. Der var antydninger om at deltagerne var blevet forgiftet, af modstandere.
nu kan jeg selvfølgelig ikke finde artiklen derinde.

Syg verden. :D

http://www.independent.co.uk/news/world ... 97113.html

Medlem
Brugeravatar

Det er skræmmende det der. Der sker mange ting med alternative læger. Se bare her http://www.collective-evolution.com/201 ... e-but-why/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]