Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Ja undskyld, min fejl jeg ikke skrev om min tolerance :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du må da være ude i et 24/7 misbrug for at nå så langt op i dosis?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
http://ugeavisen.dk/kolding/unge-bevids ... -i-drejens

lige en lille opdatering i sagen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Du må da være ude i et 24/7 misbrug for at nå så langt op i dosis?

Yep, desværre. Men har lige søgt hjælp igen igen (har været der før). Jeg elsker og hader GBL.

Så nu er jeg på 200 mg risolid om dagen sammen med Lyrica, og det går faktisk fint. Tror det er mit tegn til at stoppe op engang og finde nogle andre ting at tage mig til end stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Burde eddike og kaustik soda ikke have neutraliseret hinanden til natriumacetat, hvordan finde de så ud af at begge ting har været de?

Jo, men når de analyser det og finder ud af finder natriumacetat, kan man jo regne ud at der er brugt eddike.. Som du skriver sikkert til at neutralisere, men de har sikkert ikke brugt nok må man næsten gå ud fra siden de er blevet ætset :x Og åbenbart alt for meget NaOH i første omgang..

Ethanolen må have været et forsøg på at krystallisere, men hvis det ikke har været helt tør ethanol har det nok været møgsvært at få det til at lykkes.
Sikke en tosse der "brygget" det lort; ætsende GHB opløsning med alkohol :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Måske spørger jeg dumt her, men skal GHB opløsningen ikke være helt ualmindeligt basisk, før man "ætser op" indvendig?

Man kan selvfølgelig godt få beskadiget mund, svælg, og hals hvis det er meget hidsigt, men i maven har vi en pH værdi på 2 så vidt jeg husker, hvilket burde neutralisere det en smule?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Måske spørger jeg dumt her, men skal GHB opløsningen ikke være helt ualmindeligt basisk, før man "ætser op" indvendig?

Man kan selvfølgelig godt få beskadiget mund, svælg, og hals hvis det er meget hidsigt, men i maven har vi en pH værdi på 2 så vidt jeg husker, hvilket burde neutralisere det en smule?

Jeg tror nu også "bare" det er svælg og halsrør der er ætset..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Han lyder som et sygt menneske, ham der..

Den 24. maj 2012 fandt man således en 25-årig mand død på mandens græsplæne foran huset på Askøvænget.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Man frygter jo desværre at pressens lemfældige ordvalg i artikler om narkotika kunne medvirke til uvidende mennesker køber lidt fælgrens og kaustisk soda i den lokale Netto i den tro at det kan give en billig rus - og så ender vi med historier som denne
:-(

Det var også gennem mediernes store kæft jeg hørte om Silkroad :P Ironisk nok blev jeg (fordi jeg blev nysgerrig) bruger derinde...
Deres skræmmekampagner virker nærmere som omvendt psykologi end afskræmmende, den bedste preventive effekt ville nærmere kunne opnås hvis de holdt op med at gale op om den slags ting

"det er jo så nemt at lave selv og købe over internettet" som de siger, og det får mig næsten til at tro på Hippiernes konspirationsteorier, da det jo næsten virker som "subliminale budskaber" de kommer med

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Man frygter jo desværre at pressens lemfældige ordvalg i artikler om narkotika kunne medvirke til uvidende mennesker køber lidt fælgrens og kaustisk soda i den lokale Netto i den tro at det kan give en billig rus - og så ender vi med historier som denne
:-(

Det var også gennem mediernes store kæft jeg hørte om Silkroad :P Ironisk nok blev jeg (fordi jeg blev nysgerrig) bruger derinde...
Deres skræmmekampagner virker nærmere som omvendt psykologi end afskræmmende, den bedste preventive effekt ville nærmere kunne opnås hvis de holdt op med at gale op om den slags ting

"det er jo så nemt at lave selv og købe over internettet" som de siger, og det får mig næsten til at tro på Hippiernes konspirationsteorier, da det jo næsten virker som "subliminale budskaber" de kommer med

Det har de sku nok heller ingen moralske kvaler med, truth be told.
Så længe det giver læsere og seertal.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
klam historie. især det med at en 25-årig blev fundet død for et år siden... helt grotesk at han bare får lov at slippe. han hælder åbenbart dette hjemmebiksede lort på folk der er halvt så gamle som ham selv, endda efter at en er død af det. :shock:

fuldstændig vanvittigt!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Synes det er næsten lige så vanvittigt at de unge mennesker ikke tænker "Hmm... Gad vide om det her er en god ide?". Måske efter de hørte hvad der var i hans hjemmebryg, eller måske efter at han fortalte at han valgte at satse på "ny biologisk gødning" til blomsterne sidste år.. :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]