Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
http://ekstrabladet.dk/112/article2075898.ece

Citat:
Fire unge personer, der alle er mellem 18 og 20 år, er uafhængigt af hinanden blevet fundet bevidstløse midt i Næstved bymidte.

Det oplyser Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, der frygter at farligt narkotika kan være i omløb.

- Vi har fire unge mennesker, der har eksperimenteret med noget narko. Der er formentligt tale om stoffet 'fantasy' i en hjemmelavet afart, siger vagtchef Kenneth Pedersen til Ekstra Bladet lørdag morgen.

Den første person blev fundet omkring klokken 03.30 i nat liggende bevidstløs på jorden. Han blev hentet af en ambulance og kørt til hospitalet. Efterfølgende er yderligere tre andre personer fundet på samme måde, den seneste omkring klokken 05.00.

- De lå og var mere eller mindre livløse, men de har det okay nu. De er dog stadig under opsyn.

- Vi har nogle af vores mænd ude på hospitalet for at tale med dem nu i håb om, at vi kan komme nærmere, hvad de har indtaget, siger Kenneth Pedersen.

Det er endnu uklart, om de fire unge personer kender hinanden, men det er påfaldende, at de er jævnaldrende og alle falder om inden for et kort tidsrum.

- Det, som vi fandt ud af i nat, var, at der formentligt er tale om et narkotisk stof, som muligvis indeholder fælgrens. Det har vi faktisk set før her i området. De fire kan godt have indtaget det sammen, men det er blandt andet det, som vi forsøger at finde ud af nu, siger vagtchefen.

Fælgrens har tidligere været indblandet i mindst et dødsfald herhjemme. I dette tilfælde blev det indtaget sammen med blandt andet guldøl, hvilket resulterede i en fatal blanding for en 47-årig mand fra Sønderborg.

Politiet vil meget i kontakt med personer, der kan have hørt noget om det hjemmelavede 'fantasy'. Politiet kan kontaktes på 114.

Medlem

Det er jo tydeligt at de nævner ordet "fælgrens" for at gøre danskerne forargede når de læser det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Som det burde have formuleret:
"Produktet bliver solgt som fælgrens, men ved indtagelse omdannes det til narkotiske stof fantasy, i leveren."

Som Eb skriver det:
"Der er fælgrens i den dødsens farlige narkotiske stof, flydende ecstasy. Det er kendt som russisk roulette bare ved en enkelt dråbe."

Medlem
Brugeravatar

Som Eb skriver det:
"Der er fælgrens i den dødsens farlige narkotiske stof, flydende ecstasy. Det er kendt som russisk roulette bare ved en enkelt dråbe."

Haha epic journalistik, har du link til det? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror jeg give mig til til at skrive en mail til Kim Vangkilde på EB og prøve og forklare ham bare et par af de punkter der for ham til at lyde som en klovn der ikke ved hvad han skriver om, og ikke hvis han ikke er professionel nok til at lave en minimum af research så burde han nok holde op men at kalde sig journalist. Udover det, så tror jeg han skriver snot selv om han ved bedre. Prøv at google et billede af ham, og fortæl mig han ikke ligner der tiltider gurgler fælgrens og børster efter med en fælgebørste eller det der værre. Så ja, han er -efter min ydmyg mening- det andre journalister hedder en luder, købt og betalt.
Tænk hvis der en der læste en artikel han har skrevet og tror på indholdet har noget indhold.
Jeg vil naturligvis skrive min mail til kære Kim en en sober tone, da ingen gider at læse en mail der sviner dig til fra start til slut. Er der andre der er friske på at skrive til ham, men husk i en civiliseret sprog?

Senest rettet af bindegal 25 aug 2013 08:15, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Jeg tror jeg give mig til til at skrive en mail til Kim Vangkilde på EB og prøve og forklare ham bare et par af de punkter der for ham til at lyde som en klovn der ikke ved hvad han skriver om, og ikke hvis han ikke er professionel nok til at lave en minimum af research så burde han nok holde op men at kalde sig journalist. Udover det, så tror jeg han skriver snot selv om han ved bedre. Prøv at google et billede af ham, og fortæl mig han ikke ligner der tiltider gurgler fælgrens og børster efter med en fælgebørste eller det der værre. Så ja, han er -efter min ydmyg mening- der andre journalister hedder en luder, købt og betalt.
Tænk hvis der en der læste en artikel han har skrevet og tror på indholdet har noget indhold.
Jeg vil naturligvis skrive min mail til kære Kim en en sober tone, da ingen gider at læse en mail der sviner dig til fra start til slut. Er der andre der er friske på at skrive til ham, men husk i en civiliseret sprog?

PM mig med hans email, så skriver jeg også i en sober civiliseret tone.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]