Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 15:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Man kan ikke mig bekendt få kramper af THC, men i kombination med nikotin er det naturligvis muligt pga. nikotinen.

Ahh jeg oplever muskelkramper hvis jeg drikker guldkakao - og der er sjældent andet end måske et par øl involveret (ryger ikke)...

Først gang jeg oplevede det blev jeg vildt nervøs, startede med mine ben krampede totalt (læggene løftede mine knæ op og ned mens jeg sad i sofaen) og bredte sig til hele kroppen (arme, skuldre osv) - kan huske min underarme syrede fuldstændigt til fordi mine hænder åbnede og lukkede sig meget hurtigt... var snotskæv og min guldkakaodame var gået kold på sofaen, så bagefter var jeg lidt i tvivl om det var noget der bare var forgået i mit hoved...

Men de næste 3-4 gange jeg har drukket kakao, er det vendt tilbage - jeg har set i et spejl set hvordan mine skuldre røg op (nakkemusklerne trak sig sammen) og andre har også bekræftet det sker... men har dog opdaget jeg kan undertrykke det (koncentrere mig om at lade være hvis jeg ikke er alt for skæv) og selv fremkalde det hvis jeg vil...

Er som om hjernen trækker de enkelte muskler sammen fra en ende af og hver muskel i en kort periode... som om hjernen lige kører en slags systemtjek af musklerne... lidt svært at forklare; men meget virkelig...

Har ikke tilbøjeligeheder i den retning ala spasmer osv og har ikke været meget udmattet eller andet som kunne forklare det :?

Ved du går meget op i canabis, så vil meget gerne forsøge at uddybe det hvis du er interesseret; men så lad os tage det i en frisk tråd eller via pb så vi ikek støjer her :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bunden af en Lyseblå SweetChiliSauce Flaske
InnerNetExplorer skrev:
Om et par år vil alle de mennesker som ryger lovlig cannabis til medicinsk brug poppe frem på en statistik som psykotiske hele bundtet.

Jeg snakkede med en pige jeg gik på HF med sidste år som sagde hun havde prøvet at få en hash-psykose. Jeg har aldrig nogensinde mødt nogen som har hævdet det så jeg var ret nysgerrig i at høre mere. Jeg spurgte hvor længe hun havde psykosen:
"Jaah altså et par timer mens stoffet virkede og så gik det over..."
Jeg tabte skuldrene og rynkerne i panden rettede sig ud igen. Jeg spurgte hvad hun oplevede under denne såkaldte 'psykose' så..
"Jamen rysteture og synsforstyrrelser, en masse underlige tanker der bare gik alt for hurtigt og sådan..."
Jeg udbrød bare grinende:"Det er for helvede hvad jeg søger når jeg ryger mig skæv!" :mrgreen:

Vi i vesten har ingen historie og erfaring med disse tilstande, som andre samfund f.eks. har.. Vi er på det punkt noget tilbage..

Min dannelses lærer på min gamle højskole, hans bror eller fætter fik en hash-psykose af at ryge en gang, godt nok røg han meget, men stadig. Han har vist en utrolig langsom tankegang og noget andet, men jeg mener han arbejder på posthuset nu, jeg kan finde ud af mere hvis du interreseret...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey jeg har ikke lige fået reageret på de svar der har været på min historie der. Det har ikke været for at latterliggøre nogle som helst, jeg er ikke i tvivl om at det ikke er alle der kan tåle at blive kraftigt THC-påvirket, det er et kraftigt psykedelikum i rette/for stor dosering. Mange mennesker har bare hverken ramt dette stadie før eller overhovedet hørt om det stadie. Og når det så endelig rammer dem, befinder de sig måske et forkert sted i både ydre/indre verden og freaker så. Jeg tror 9/10 (så har jeg endda været meget large) "hashpsykoser" er ren og skær chok over en for stærk skævert.

Mange erfarne psykonauter er begyndt at tage oral cannabis op til debat da det i lang tid har stået i skyggen af den kendte rygning som de fleste kender bedst til men oralt indtag af cannabis er gudhjælpemig ikke engang nødvendigvis i kategorien "euforiserende". Det er som det mærkat indebærer en garanti for eufori. En stærk nok mængde oral cannabis kan sende selv den mest erfarne psykonaut i fosterstilling med spasmer, hallucinationer, forstærkning af sanseindtryk og mystiske/psykotiske oplevelser - der ganske rigtigt går væk igen efter MAX 36 timer.

Jeg har indtaget cannabis oralt 30-40 gange inden for det sidste år og det har taget røven på mig hver gang!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
InnerNetExplorer skrev:
Hey jeg har ikke lige fået reageret på de svar der har været på min historie der. Det har ikke været for at latterliggøre nogle som helst, jeg er ikke i tvivl om at det ikke er alle der kan tåle at blive kraftigt THC-påvirket, det er et kraftigt psykedelikum i rette/for stor dosering. Mange mennesker har bare hverken ramt dette stadie før eller overhovedet hørt om det stadie. Og når det så endelig rammer dem, befinder de sig måske et forkert sted i både ydre/indre verden og freaker så. Jeg tror 9/10 (så har jeg endda været meget large) "hashpsykoser" er ren og skær chok over en for stærk skævert.

Mange erfarne psykonauter er begyndt at tage oral cannabis op til debat da det i lang tid har stået i skyggen af den kendte rygning som de fleste kender bedst til men oralt indtag af cannabis er gudhjælpemig ikke engang nødvendigvis i kategorien "euforiserende". Det er som det mærkat indebærer en garanti for eufori. En stærk nok mængde oral cannabis kan sende selv den mest erfarne psykonaut i fosterstilling med spasmer, hallucinationer, forstærkning af sanseindtryk og mystiske/psykotiske oplevelser - der ganske rigtigt går væk igen efter MAX 36 timer.

Jeg har indtaget cannabis oralt 30-40 gange inden for det sidste år og det har taget røven på mig hver gang!

Tror du så ikke du skulle prøve at tage en mindre dosis??
Ville det ikke være tricket til ikke at blive "taget i røven"?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker skrev:

Tror du så ikke du skulle prøve at tage en mindre dosis??
Ville det ikke være tricket til ikke at blive "taget i røven"?

Hehe jooo men hele min hensigt er netop at underkaste mig planten og lade den overtage mig. Det skal nævnes at det bestemt ikke er noget jeg gør i sociale sammenhænge. Det er ind på mit værelse og så et "vil ikke forstyrres"-skilt på døren.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Umiddelbart ville jeg foretrække at ryge hash i stedet for at æde det, hvis oral indtagelse altså gav mig følelsen af at få noget op i røven, som du så smukt beskriver :)

8)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
@InnerNetExplorer: Hvor høj en dosis tager du så for at få en gang røvspark af urten?

Personligt synes jeg at hashkager bagt med butan-nol giver den mest euforiske og lækre skævert der er mulig. Men det er i hvertfald rigtigt at en høj dosis oralt giver en langt mere psykedelisk effekt end at ryge det (uanset hvor meget man så ryger). Især hvis det er sativa-domineret det man indtager.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor kraverne vender
Altså vi havde 700 gram blade fra trim af vores hampehøst sidste år, det kogte vi op sammen med vand og 7 x 400 gr. plantemagarine. Vandet blev hældt fra, hvilket resulterede i 7 pakker mørkgrøn smør. Vi lavede en masse brunkager bare ud af én enkelt pakke og vi regnede ud at der ca. måtte være 1,05 gr. blade pr. kage. (én kage er nok 4-5 cm i diameter) - jeg æder 2-5 stks. pr. gang. 4-5 stykker giver en utilregnelig skævert som er ekstremt ekstatisk og til tider euforisk og meget mystisk. I skal sgu prøve at læse lidt op på de hash-eaters fra 20'erne eller deromkring, det er ikke småting de beretter om at opleve ved oralt indtag!

Hilsen InnerNetExplorer :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]