Malkavian skrev:
Man kan ikke mig bekendt få kramper af THC, men i kombination med nikotin er det naturligvis muligt pga. nikotinen.
Ahh jeg oplever muskelkramper hvis jeg drikker guldkakao - og der er sjældent andet end måske et par øl involveret (ryger ikke)...
Først gang jeg oplevede det blev jeg vildt nervøs, startede med mine ben krampede totalt (læggene løftede mine knæ op og ned mens jeg sad i sofaen) og bredte sig til hele kroppen (arme, skuldre osv) - kan huske min underarme syrede fuldstændigt til fordi mine hænder åbnede og lukkede sig meget hurtigt... var snotskæv og min guldkakaodame var gået kold på sofaen, så bagefter var jeg lidt i tvivl om det var noget der bare var forgået i mit hoved...
Men de næste 3-4 gange jeg har drukket kakao, er det vendt tilbage - jeg har set i et spejl set hvordan mine skuldre røg op (nakkemusklerne trak sig sammen) og andre har også bekræftet det sker... men har dog opdaget jeg kan undertrykke det (koncentrere mig om at lade være hvis jeg ikke er alt for skæv) og selv fremkalde det hvis jeg vil...
Er som om hjernen trækker de enkelte muskler sammen fra en ende af og hver muskel i en kort periode... som om hjernen lige kører en slags systemtjek af musklerne... lidt svært at forklare; men meget virkelig...
Har ikke tilbøjeligeheder i den retning ala spasmer osv og har ikke været meget udmattet eller andet som kunne forklare det
Ved du går meget op i canabis, så vil meget gerne forsøge at uddybe det hvis du er interesseret; men så lad os tage det i en frisk tråd eller via pb så vi ikek støjer her