Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 16:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 nov 2023 21:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2023 21:17
Indlæg: 1
Hej! Jeg er helt ny herinde og er i tvivl om hvad der egenligt må skrives og spørges om, men jeg forsøger alligevel! :mrgreen:
Jeg har haft depression i flere år nu, det er ikke konstant, men indimellem er det slemt
Jeg har været på antidepressiv noget tid nu (citalopram), og det har ingen effekt. Det eneste der noglesinde har hjulpet når jeg har været helt nede har været stærk smertestillende som dol eller oxy. Det er medicin jeg har fået udskrevet ifb med operationer eller andre stærke smerter. Den rus de giver får mig helt ned, da jeg ofte er stresset og løber om mig selv. Jeg kan slappe af og sover som en drøm på dem, noget jeg ellers kæmper med. Jeg har også prøvet benzodiazepiner, de gør bare ikke ligeså meget, men det har også været meget lav dosis, så måske derfor. Problemet er min læge nægter at udskrive benzoer til mig selvom de hjalp på min panik angst. Alle jeg har forhørt mig omkring siger det er umuligt at få fat i, samtidig høre jeg hveranden dag at alle unge efterhpnden går og spiser de piller. Hvor i alverden kan jeg få fat i dem, så jeg kan få ro og få sovet ud bare engang imellem? :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2023 09:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jul 2016 23:11
Indlæg: 16
Grunden til du ikke kan få benzoer udskrevet, er, at det er et rigtig lortestof. Har du nogensinde set en benzomisbruger? Du skal arbejde med at blive rask(ere) i stedet for at lede efter ting som opioider og benzoer på det sorte marked.
Du blir en zombie af de ting der, og du blir kun sygere af det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team