Lille Rødhætte skrev:
Spørgsmålet går på om 1D-LSD behøves som specifik tilføjelse til lovgivningen eller om det er nok at LSD står på listen. Er 1D-LSD et simpelt derivat (ester eller æter) af LSD?
De har løbende tilføjet 1P- og sidenhen 1V- til listen. Det virker underligt hvis de går ind under ovennævnte klassificering. Men jeg ved ikke nok om hverken lov eller kemi, til at kunne give et endegyldigt svar.
Men som svar på det indledende spørgsmål, så er 1D-LSD ikke specifikt ulovligt i Danmark. Om det så går ind under "analog-lovgivningen" kan jeg desværre ikke svare på.
Edit:
viewtopic.php?f=82&t=56347&p=737875&hilit=analog#p737875Fandt denne tråd. Der stod blandt andet:
disposablel skrev:
Citat:
Næsten alle andre research kemikalier er dækket af analogparagrafferne, men lysergamider (gruppen LSD tilhører) er ikke nævnt. Dvs. at analoge som ALD-52, altså 1A-LSD (min ynglings), 1cp, 1b, 1p-eth og så mange andre ikke er ulovlige (stadig ikke helt lovlige).
Sigtetforimport skrev:
Citat:
Disposabel har ret, det er lovligt. Fik selv mit 1cp-lsd stoppet i posten men efter at have skrevet til politiet og ventet et par måneder har de frafaldet sigtelserne, og jeg kan afhente de resterende 24 tabs.