Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 11:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 aug 2023 22:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2020 11:59
Indlæg: 16
Hej herinde.
Jeg overvejer at tage på Christiania og købe et par joints.. Jeg har aldrig prøvet, at købe derinde :? .. Nogen der ved, hvor ofte politiet tager sådan nogle almindelige mennesker som os, som bare lige køber et par joints? (Ved godt det heller ikke er lovligt)Går de ikke mest efter selve boderne?
Jeg har før været ude i et mindre morfinmisbrug, som jeg kom ud af for 3 år siden. Egentlig ville jeg helst et par af de piller, men tænker jeg nemmest kan få skaffet en joint eller 2 8) ..
Jeg ved godt i jo ikke kan love mig, at politiet ikke stopper mig, men har i prøvet at blive visiteret ofte??
På forhånd tak for svar :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2023 13:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
For det første er Pusher Street lige pt lukket ned af christianitterne selv :mrgreen:
Og for det andet, lad da vær at køb der. Du bliver mere røvrendt af sælgerne, end du gør af panserne :roll: og pengene går lige til banderne.

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2023 18:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Køb du heller et par joints - pillerne ska du nok holde dig fra.
Tænker blokaden er længe ovre tag på staden og lad vær med at købe med det samme men hold lidt øje før du gør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2023 23:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Køb hellere en klump, som du kan få lov at mærke og dufte til.
De fleste pre-rolls derinde er noget værre lort. Generelt er kvaliteten på Staden dårlig og prisen høj.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2023 09:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 571
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Hindbaerroulade skrev:
Køb hellere en klump, som du kan få lov at mærke og dufte til.
De fleste pre-rolls derinde er noget værre lort. Generelt er kvaliteten på Staden dårlig og prisen høj.


Og der er super dårlig og presset stemning. Pusherstreet er på ingen måder anbefalelsesværdigt. Brug hellere lidt tid og energi på at finde en god og chill kontakt :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2023 21:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Èt ord her.. Kiestering ..

Du kan snildt jave en halvt snes jointrør op i rouladen og stadig valse rundt let på tå med et uskyldigt smørret grin på.
Det var noget andet da jeg smuglede en 45cm lang sprittjubang ind i Herstedvester jeg måtte sige til vagterne at jeg havde en betændt blindtarm og dårligt knæ sådan som jeg vraltede rundt derinde.
Heck du kan endda stoppe et kondom med prima skunk og stoppe det bagi uden at rynke på næsen over det, så længe du ikke glemmer det og sætter dig til at skide i et bustoilet på vej til udlandet som suger alt afføring ud og ned i en tank som jeg gjorde på vej på ferie. Søvnløse nætter og tømmermænd var hvad det blev til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2023 15:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Fuck du må ha været stenet urinus for at lave det nummer :D
Jeg har aldrig kunne få fjerne fokus nok fra min status som officiel skattekammer til at lave det nummer på vej på ferie og tak for det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team