Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2023 21:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jan 2023 22:58
Indlæg: 11
slettet


Senest rettet af Smellz 27 mar 2023 22:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2023 22:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
3 k virker ikke i den høje ende så tror ikke der er særlige hårde omstændigheder grundet friske vejer mere. Eks. er det også 3k for et growkit eller indførslen af 3g tørrede. Om de alle ryger på straffeattesten kan jeg ikke kloge mig i, men hvis ikke de er købt med kreditkortet eller bankoverførsel så er det yderst svært for dem at bevise skyld og vil stort set altid droppe anklagen. Husk at de presser unødigt meget på netop af den grund og har folk der sidder over telefonen dagligt som håndterer sådanne sager og de stiller ofte trickspørgsmål eller forsøger at sige at man er 100p på krogen selvom man bestemt ikke er hvis man har været lidt forsigtig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2023 23:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jan 2023 22:58
Indlæg: 11
slet


Senest rettet af Smellz 27 mar 2023 22:29, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2023 15:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Ved ikke om de er begyndt at bruge køb af krypto som begrundelse. Ved at det har været oppe flere gange og det er derfor at folk anbefaler at man skiftesvis får ens bekendte eller venner til at købe cryptoen over deres kort for så at hjælpe dem hvis de skal bestille noget osv.
Prøv at høre dem inde på www.reddit.com/r/PsychesDK/ eller nogle af de store FB grupper hvad deres erfaringer er med det da det ellers kan blive dyrt i advokatbistand hvis man alligevel ryger i svinget på den der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2023 17:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 mar 2023 17:25
Indlæg: 1
Smellz skrev:
Tak for svar. Der er ingen kreditkortet eller bankoverførsel at spore. Dog er der i samme måned som sigtelsen faldt en overførsel til en kryptoside.


Min ven har lige haft en sigtelse, der er frafaldet - de havde også sendt penge til en cex inden for en måned af sigtelsen tilbage i 2021. Mængden her var til langt over grænsen for henblik på videresalg. Umiddelbart er jeg enig med de andre - fortæl din ven, at de skal nægte sig skyldig - tvivler stærkt på at politiet har hyret folk med teknisk viden inden for crypto til sådanne sager.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2023 19:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jan 2023 22:58
Indlæg: 11
slet


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team