Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2023 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jun 2020 18:11
Indlæg: 2
Jeg blev stoppet af politiet, med hvad jeg tror der var ca, 65 gram hash og 30 gram pot. Det er første gang jeg er blevet taget med noget, så jeg ved kun at der venter en stor bøde, men jeg går nu og tænker på, om politiet kunne finde på at ransage mit hjem?

Er der nogen der har lignende erfaringer eller viden om hvor vidt, at det er noget jeg skal forberede mig på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2023 22:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Lidt underligt de ikke ransagdede hjemme da de hapsede dig. Måske fordi der ik var hårde stoffer i blandt?
Sagde du at du lige havde købt det?
Hva med kørekort fik du vatpinden i munden?
Jeg tror faktisk ikke de kommer når de ik gjorde det med det sammen, men alt efter hvor meget oprydning der skal til ku du jo godt lige fjerne det værste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2023 01:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jun 2020 18:11
Indlæg: 2
Nu vil jeg ikke lige gå i detaljer, men de vidste at jeg lige havde købt det.
Nej jeg fik ikke vatpinden, de var meget flinke... bortset fra at de tog mit tjald, selvfølgelig, men kørekort fik jeg lov til at beholde, heldigvis!

Nå, så må jeg sørge for ikke at have for meget til at ligge og så håbe på at de bliver væk...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2023 09:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det tror jeg faktisk du slipper for iogmed det ik er sket og de lod dig slippe så let, men “better safe than sorry” indgangen giver helt sikkert en bedre nattesøvn.
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2023 00:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Enig i, at det er underligt at de ikke ransagede hjemme hos dig. Der er eksempler på ransagninger flere måneder efter f.eks. pakker med få enheder LSD bliver opsnappet i tolden.

Jeg ville være varsom med, hvad jeg opbevarede i mit hjem, indtil sagen nærmer sig en afslutning. Når først du har fået præsenteret et bødeforlæg kan du være mere rolig. Den går ikke for politiet at få en kendelse til at ransage hos dig, blot fordi du tidligere har haft brudt loven. Derfor, så snart du går fra sigtet til tiltalt, burde du være sikker ift. ransagelse - så fremt du ikke selv giver en anledning til det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team