Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2022 14:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hej

Har nogle herinde erfaringer med om man kan blive straffet EFTER at have modtaget ens varer ?

Jeg har for nyligt oplevet at få en generisk mail fra politiet, der skriver at de har oplysninger fra en given hjemmeside om at jeg har bestilt kratom. Dette til trods for at det ikke er blevet stoppet i tolden. Jeg har måske bestilt kratom en 4-5 gange over nogle måneder fra den given hjemmeside. Det har været små mængder (aldrig over 100gram)

Mail overskriften hedder "Kratom trafficking" hvilket jeg synes lyder noget voldsomt. Er ret rystet lige nu. Både fordi det er en vane jeg har lagt fra mig for snart 6 med siden og jeg troede jeg var sluppet og kunne lukke det kapitel, men nu er jeg skide nervøs. Håber i kan hjælpe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 15:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Tilføjelse. Mailen er ikke fra dansk politi men er udenlandsk firma der efterforsker den pågældende leverandør. Politiet bliver blot underrettet på den pågældende mail som CC


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 13:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Slå koldt vand i blodet. Du skal selvfølgelig ikke foretage dig noget før du hører fra politiet. Men jeg tvivler på at de kontakter de tusindvis af kunder, der har benyttet den pågældende hjemmeside. De har også en dårlig sag. De har ingen beviser imod dig. Når du bare kan benægte kendskab til breve, der bliver opfanget i tolden, så kan du selvfølgelig også bare benægte kendskab til nogle oplysninger på en hjemmeside.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team