Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jan 2022 21:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2021 23:47
Indlæg: 7
Hey, gætter på at toldvæsen må snuse rundt i vores pakker så meget som de har lyst til uden at skulle have nogen rimelig mistanke, ud fra de love som bliver vedtaget om fx banktransaktioner, men jeg skal bare lige være sikker. Må tolderne gøre som det passer dem? Eller er det mere ligesom i Holland, hvor de stort set intet må, med mindre pakken direkte lugter af cannabis fx?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2022 22:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Er ret sikker på de må gøre som det passer dem. Hvis de beskadiger din lovlige forsendelse skal den dog erstattes.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2022 01:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2021 23:47
Indlæg: 7
Ja ok haha tænkte jeg nok, btw jeg har en vendor fra Holland som jeg bestiller fra ofte. Meget diskrete breve der er forholdsvis tynde, har bestilt 4 gange der fra uden problemer men jeg ved ikke om jeg bare var heldig? Tænker det kunne være smart at skifte men har også hørt at Tyskland/UK efterhånden bliver tjekket lige så grundigt igennem som Holland. Ser i reviews at han også uden problemer får pakker ind i USA. Burde jeg søge efter en ny vendor eller holde mig til den? Har jo også hørt at stealth kan være rigtig forfærdeligt ved nogen vendors hvilket jo næsten kan gå hen og blive værre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2022 15:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det betyder ikke noget hvordan brevene ser ud. Tolderne gennemlyser dem, og får deres hunde til at snuse til dem. Derimod har det betydning hvilke stoffer du får tilsendt. Hvis det er populære stoffer som kokain og MDMA, så er der meget stor risiko for at tolderne opdager det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2022 16:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2021 23:47
Indlæg: 7
Citat:
Det betyder ikke noget hvordan brevene ser ud. Tolderne gennemlyser dem, og får deres hunde til at snuse til dem. Derimod har det betydning hvilke stoffer du får tilsendt. Hvis det er populære stoffer som kokain og MDMA, så er der meget stor risiko for at tolderne opdager det.
Okay, så det betyder kun noget om de er pakket ordenligt i forhold til lugt/xray?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2022 13:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Sælgerne forsøger ofte at pakke stofferne så godt ind, at de ikke kan ses ved gennemlysning, og ikke kan lugtes af hundene. Men jeg tror ikke på det. Det hjælper ikke noget. Der er ikke nogen sikker måde, hvorpå man kan få tilsendt stoffer fra udlandet, uden at tolderne opdager det. Så ville jeg have hørt om det. Det eneste råd jeg kan give er at bestille hos danske sælger på darknet, så brevene ikke skal krydse den danske grænse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2022 15:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
De er os begyndt at bruge hunde på post sendt i dk har jeg lært af dum erfaring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2022 14:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det ved jeg godt, men det er trods alt kun stikprøver. De kan ikke overkomme at tjekke det hele.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team