Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2021 16:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2021 16:12
Indlæg: 1
Har for nyligt bestilt noget modafinil uden fra EU, som så var taget af told. Fik et brev der sagde at jeg ville blive kontaktede af lægemiddelstyrelsen. Er ikke særlig bekymret over bøder osv. jeg tænker bare om det stadig er muligt at få pakker nu da jeg er blevet snuppet en gang? Er jeg nu “flagged” i systemet?

Og, vis det er sådan at jeg køber modafinil fra et europæisk land, er det så teknisk set lovligt? Ved ikke hvad er set som “euforiserende”?

Er der nogen andre der er blivet snuppet, og har så kunne få en pakke igennem med samme navn og adresse? Er der overhoved stadig mulighed for at kunne få fat i modafinil nu for mig?

Er oprindeligt fra USA så undskylder vis jeg ikke kender så meget til systemet :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2021 22:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Tror ikke de flagger dig for sådan en lille ordre medicin. Undgå dog generelt at bestille kapsler eller piller da det scannes med røngtgen og tages ud til tjek pr. automatik.
Du kan bestille analoger som fladrafinil, adrafinil, m.fl. som jeg ikke tror er ulovlige som modafinil så vidt jeg husker, bare vær sikker på at bestille det som pulver i stedet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team