Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2021 10:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2021 11:20
Indlæg: 1
Hej med jer. Jeg går pt. og er noget bekymret.

Jeg fik konfiskeret en forsendelse narkotika i en mængde som betegnes til eget forbrug. Politiet kontaktede mig og jeg benægtede min kendskab til forsendelsen. Politibetjenten fortalte mig, at de normalt blot ville afslutte sagen her, men grundet min historik kunne han ikke sige, hvad deres næste skridt er. For nogle år tilbage har jeg fået konfiskeret andre forsendelser, hvoraf et par enkelte endte med bødestraf, og det er denne historik han hentyder til. Hvad er konsekvensen hvis jeg taber en eventuel retssag? Risikerer jeg en plet på straffeattesten? Eller bliver jeg blot dømt til at betale en bøde? Kan de "bevise" at jeg har bestilt forsendelsen udelukkende fra min historik?

Tak for jeres hjælp.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2021 14:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er fint nok at du har benægtet kendskab til brevet. Men hvis politiet går videre med sagen, så er du nødt til at gå til bekendelse. Du har en meget dårlig sag på grund af din historik, og vil sandsynligvis tabe en retssag.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team