Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 feb 2021 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hej Psychedelia

En af mine venner overvejer at eksperimentere med stoffet der hedder mirtazapin. Han har læst sig frem til at det skulle i højere doser give nogle visuals og det skulle også gøre en ret hakket, nok ligeså meget som nogle benzodiazepiner kan.

Men han står lidt og undrer sig over prisen, han kender kun én lige nu der har dem tilgængelige, og personen mener at 15 mg pillerne går til 30 kroner, så altså et ark på 10 stk 15 mg for 300kr.

Nogen der ved om det er normal pris? Jeg synes det lyder lidt dyrt, men jeg har ikke lige forstand på dette stof. Og kan et ark godt give effekter? Efter jeg har søgt lidt rundt på Google, så kan jeg se på “psychonaut” at man skal have 100 mg mindst for at få effekt, kan det virkelig passe?

Opsummerer spørgsmålene her
Er 300kr for dyrt til et ark mirtazapin? 10 stk 15 mg i hver pille.

Kan man få en rus ud af det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 17:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg fik udskrevet Mirtazapin af min psykiater for nogle år siden, men droppede det efter et halvt år (i samråd med psykiateren), da det simpelthen var for stenet (jeg blev MEGET sløv og stenet). Jeg ville personligt aldrig bruge psykoformaka for den psykedeliske effekt, men holde mig til de "gamle" afprøvede psykedeliske stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 17:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Lav noget guldkakao eller svampe og lign istedet der er intet fedt ved at æde store mængder benzoer for at blive skæv eller få nogle visuals.
Benzoer er noget lort og begynde og bruge for skægt, jeg har været der og det var en ond en og slippe.
Derudover til den pris kan I anskaffe jer andre gode ting som er bedre til formålet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 17:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Fso skrev:
Lav noget guldkakao eller svampe og lign istedet der er intet fedt ved at æde store mængder benzoer for at blive skæv eller få nogle visuals.
Benzoer er noget lort og begynde og bruge for skægt, jeg har været der og det var en ond en og slippe.
Derudover til den pris kan I anskaffe jer andre gode ting som er bedre til formålet.

God løsning, og gode råd!! :tnx:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 18:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Ja helt enig, jeg tager heller ikke det der, han vil prøve det. Jeg ryger kun tjald her for tiden, ja og så nogle gange nyder en iskold bajer.

Understreger lige:
Jeg spørger ikke på mine vegne, men på hans vegne.

Hvad er normalprisen for mirtazapin på gaden?
Hvilken dosis skal man tage til rekreativ brug?

Han vil bare vide pris og dosis, alt andet behøver I ikke bekymre jer om. Men tusind tak for rådene og advarslerne :rocking: , har også gentagne gange sagt til ham at han bare ku købe noget hash, drikke nogle øl og så sejle på den måde, eller hvis det er fordi han søger en psykedelisk oplevelse, tage nogle svampe, et mærke eller noget 2-cb.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 18:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Fso skrev:
Lav noget guldkakao eller svampe og lign istedet der er intet fedt ved at æde store mængder benzoer for at blive skæv eller få nogle visuals.
Benzoer er noget lort og begynde og bruge for skægt, jeg har været der og det var en ond en og slippe.
Derudover til den pris kan I anskaffe jer andre gode ting som er bedre til formålet.



I know, har taget en del benzoer også, dog kun eksperimenteret, det har aldrig sagt mig sindssygt meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 23:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Er der virkelig et marked for mirtazapin? Gakket nok syntes jeg - lad være med at tage det lort, der er god narko der ude - klamme bivirkninger kan læses her; https://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/8225

Go vind! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2021 11:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Lige købt et glass med 100 stk, 15 mg til omkring 105 kr.

Tror ærlig talt din ven bare blive taget i røven, tvivler stærkt på at Mirtazapin skulle give nogen form for eufori, slet ikke psykedelisk.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2021 12:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg fik dem som indsovningsmiddel for en del år siden. En pille lige en halv time før sengetid og bum, ud som et lys.

Jeg ville aldrig tage dem rekreationelt.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2021 15:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Har vist ham tråden, fordi synes selv det var unødvendigt at han skulle opleve “mirtazapin”, og han takkede også pænt nej til ham han ku få det af. Bivirkningerne i forhold til oplevelsen lyder da også til at slet ikke være det værd. Da jeg mødte ham i dag var hans eneste argument, at han gerne ville prøve noget nyt psykedelisk, men han kan godt se der er utallige mange alternativer til det, og så, i min optik, så kan det første lsd trip være ligeså utroligt som det fjerde trip, hvis der selvfølgelig er tid imellem de trips man tager.

Tak for vejledning, folkens!

Var ikke selv helt glad for at han skulle begynde at lege med et middel som det her. Og så er prisen jo helt gakket.

8)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team