Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 17:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2020 16:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2020 16:41
Indlæg: 3
Hej

Jeg har igennem 3,5 år bestilt sovepiller fra diverse markeder på darkweb og har uden problemer fået dem sendt til Danmark. I foråret klappede fælden dog, og politiet troppede op på min adresse. Det endte med en større bøde.

Mit spørgsmål er, om det overhovedet giver mening at prøve at bestille igen? Eller er min navn og adresse i et eller andet kartotek inde ved toldvæsnet?

Har forgæves prøvet at finde en sælger af sovepillerne i Danmark, da det trods alt virker noget sikrere, men de er stort set umulige at opdrive.

Så giver det på nogen måde mening at vente et par måneder, og så prøve at bestille noget igen? Eller får jeg bare skægget i maskinen?

Håber i kan hjælpe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2020 18:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Jeg ville ikke gøre det. Jeg har også kun spist en sovepille en gang i mit liv. Er ikke ligefrem tilhænger af det. Men jeg kan da godt se det smarte i det hvis man har søvnproblemer og ikke vil risikere at miste sit arbejde.

Virker de sovepiller du kan købe uden recept ikke? Er det et benzodiazepin?
Hvilken type piller er der tale om?
& hvor stor var bøden..?

Det er da noget svineri at de venter 3½ år med at gøre noget.

Hvis du har søvnproblemer eller du er afhængelig af benzodiazepiner kan en læge jo sagtens hjælpe dig videre ud i et misbrug.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2020 22:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2020 16:41
Indlæg: 3
De ventede ikke 3,5 år før de gjorde noget. Der var en af forsendelserne, der blev opsnappet, og så kom de tre måneder senere med en dommerkendelse. 9000 kroner i bøde... av.

Det var zopiclon. Og det er stort set det eneste, der virker på min søvn. Jeg var og er heldigvis ikke afhængig. Har ikke taget noget i snart 10 måneder, så det er ikke et problem på den front. Mangler bare virkelig noget, der kan hjælpe mig med min søvn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2020 09:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du kunne prøve at spørge din læge om du kan få udskrevet melatonin- det er ret effektivt og ikke vanedannende som z-drugs=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2020 12:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis du vælger at købe sovepillerne igen, så har jeg to råd:

1. Send brevet uden tracking. Så står dit navn og adresse ikke i deres edb-system, men kun på selve brevet.
2. Køb en lille mængde ad gangen. Så risikerer du ikke at få en stor bøde. Måske slipper du med 3000 kr.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2020 20:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Hej CartsRowdy.
Beklager at du skal gennemgå den slags problemer, blot fordi du forsøger at hjælpe dig selv til at få noget søvn.

Jeg er lidt nysgerrig. Hvor stor en mængde Zoplicone bestilte du, for at få besøg på din adresse, og for at få 9000 i bøde?
Bad de om at komme ind og ransage din lejlighed?

Mht at bestille igen, så tror jeg ikke selv at de flagger adresser, men jeg ved det på ingen måde med sikkerhed. Derfor ville jeg godt turde at bestille igen hvis jeg var dig. Men hvis du bestiller jævnligt må man nok gå ud fra at du får din pakke/brev taget i ny og næ, og så er det altså noget dyrt søvn du får dig.

Jeg synes det er så krænkende at man ikke kan få lov til at indtage hvad man har lyst til, så længe man ikke skader andre.

Bent betjent: "Søvnproblemer? Vi tager hans medicin og giver ham en bøde. Så er det problem løst!."
Lars lovmand "Du er simpelthen genial, Bent. Hvad med at vi også møder op på hans adresse og skræmmer ham?"
Bent bejtent: "Hold.. da... kæft, Lars. Genialt. Inden længe er der ingen narko tilbage i gaderne, hvis vi fortsætter på den måde. På med sirenen! Så kan han lære at sove godt en anden gang det kriminelle svin!"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team