Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 13:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 okt 2020 14:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2020 17:55
Indlæg: 15
Hej

Er der andre der oplever lang leveringstid fra darknet market for tiden? Eller er der nogle lande det bare generelt tager længere tid at få leveret fra? :)
Jeg bestilte 3 forskellige varer fra 3 forskellige sælgere d. 29/9. To af dem er fra Holland og den sidste fra Belgien. Nu har jeg snart ventet en måned, og har ikke fået noget af det endnu :( (Den ene har dog fået ret meget dårlig feedback efterfølgende, så den regner jeg ikke med at se noget til).

Jeg har kun bestilt fra darknet market en gang før, hvor det også var 3 forskellige varer fra 3 forskellige sælgere, og de ankom alle inden for 14 dage. Det er 1,5 måneds tid siden, så undrer mig lidt over at ingen af mine først nævnte bestillinger er kommet endnu, når de andre var forholdsvist hurtigt fremme?

Kan jeg godt vinke farvel til de varer, eller er det helt normalt og bare mig der er utålmodig? :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 16:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
I og med at du har bestilt fra Holland, kunne det jo godt lyde til at måske er blevet konfiskeret

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 18:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2020 17:55
Indlæg: 15
Buttkraken skrev:
I og med at du har bestilt fra Holland, kunne det jo godt lyde til at måske er blevet konfiskeret


Er det da ikke godt at bestille fra Holland kontra andre lande? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 18:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det virker generelt til at der bliver holdt mere øje med pakker fra nogle bestemte lande. Det virker i hvert fald til at konsensus er at Holland er et lidt risky land at bestille fra. Det er jo kendt som et narko land :lol:

Det var ikke ment for at give dig noia på eller noget! Nogle gange er tingene også bare længe om at komme. Ventede flere måneder på en pakke fra frankrig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 21:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2020 17:55
Indlæg: 15
Okay, jamen så ved jeg da at jeg skal holde mig fra Holland :)
Håber på det bare tager lang tid så, men man må jo lære af sine fejl som nybegynder :roll: :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2020 01:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Lad os håbe at det dukker op! :-)

Håb på det bedste, men forbered dig på det værste, som man siger :)
God ide at forberede dig på hvad du vil sige hvis du er uheldig og politiet ringer eller dukker op på din adresse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team