Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 okt 2020 11:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2019 16:11
Indlæg: 27
Har fået brev fra rigspolitiet om en pakke med 60 stk 40 mg ritalin piller er blevet snuppet af skat og meldt til politiet , det har jeg Self ikke kendskab til , men i brevet står der at der vil blive taget stilling til om jeg skal i retten eller om jeg får en bøde . Hvad er sandsynligt at der sker ? Og skal jeg nægte alt eller gør de bare mere ud af det hvis jeg gør


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 13:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Hvordan har du betalt? Er der et elektronisk spor som siger du er skyldig?
Hvis nej så benægt, hvis ja så betal bøden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 13:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2019 16:11
Indlæg: 27
Fso skrev:
Hvordan har du betalt? Er der et elektronisk spor som siger du er skyldig?
Hvis nej så benægt, hvis ja så betal bøden.


Jeg har betalt noget til en privatperson via bank overførsel flere gange . Men kan vel i princippet bare have købt brugte ting og sager el lignende fra dba f.eks . ?
Kommer man i retten bare for ritalin ? For vil hellere bare ha bøden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 14:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Så er der jo ikke noget decideret spor med mindre afsender har skrevet sig på.
Jeg ville nægte kendskab, er self et problem hvis man ikke ønsker at få besøg af politiet på grund af andet i hjemmet for det risikere man jo.
Tror nu ikke de gør så meget ud af lidt Ritalin.
Vent og hør hvad de kommer frem til er det en bøde kan du jo bare betale den, hvis du vælger og nægte er det jo en mulighed for at du skal i retten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 19:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Er det indenrigspost der er blevet snuppet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2020 22:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2019 16:11
Indlæg: 27
HopIFjordeN skrev:
Er det indenrigspost der er blevet snuppet?


Ja det er det , postnord.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2020 01:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
De er ude med nettet de sataner.

Skriv lige hvordan det hele går Mrs.Rave. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad straffen er når nu det er medicin, og ikke et ulovligt rusmiddel.
Hvis du vælger, for letheds skyld, at få det overstået ved at betale bøden, så får du også en plet på straffeattesten. Bare så du lige er klar over det. Sådan var det i hvert fald for nogle år tilbage.

Muchos irriterende. Hvad skal Postnord rende og blande sig for. Lever nu bare det post.

Held og lykke!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2020 08:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Tænker det må ha været i en alm kuvert for at spare udgifter, hvor blister indpakning så har været let og mærke.. kan ik forstille mig de er begyndt og scanne Inrigsbreve.
Bobleplast kuverter med et tomt cd cover eller lign er at foretrække.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2020 00:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 423
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Skat har intet at gøre med post indenrigs, så hvis det blevet konfiskeret af skat, må det være blevet sendt fra udlandet.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2020 14:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Indenrigs post kan godt blive konfiskeret. Jeg har selv oplevet ikke at modtage post sendt fra DK. Men har ikke hørt noget fra politiet. Dvs at politiet enten er lang tid om at tjekke det og bestemme sig for hvad der skal gøres, eller at det aldrig er blevet afsendt, hvilket jeg håber på er tilfældet.
Her på siden har jeg læst at der kan gå op til 2 år før de kontakter en, omkring et konfiskeret brev.

Men jeg tænker at politiet sagtens kan finde på at gå indenrigspost igennem, med en hund.
Yderligere har jeg læst her på siden at post bliver kørt igennem en scanner i dag, som kan fange f.eks. blisters med piller, hvis man er uheldig.
Den sidste ved jeg ikke om er sand eller ej, men jeg tror sagtens det kan være tilfældet. Den første er jeg ret overbevist om er sand.

Told og skat tjekker ikke post for narkotika. Det gør betjente med hunde, som møder op hos PostNord/GLS/Whatever .
Men det kan sikkert godt forekomme at told har mistanke til et brev/pakke og derfor kontakter politiet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team