Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 aug 2020 22:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Hej derude spørger blot til hurtig råd

jeg er blevet sigtet for noget indførsel af kokain som er kommet med posten
Jeg fik for noget tid siden et sigtelsesbrev hvor jeg skulle ringe hvis jeg mente jeg var uskylding, tænkte bare jeg kunne vente til bøden dukkede og benægte der istedet. Den er nu kommet hvor den lyder på 9.000Kr
havde ikke lige regnet med at det var en så stor bøde men der står dog jeg stadig kan nægte den men at den vil blive taget i retten så

Jeg tænker at benægte alt kendskab, da det i princippet ikke behøves være mig som der har bestilt noget som helst
Jeg ønsker selvfølgeligt ikke at få ekstra omkostninger i retten, så vil derfor hører jer til råds altså udfra en tidligere erfaringer.
Jeg har selv prøvet at blive sigtet for dette tidligere hvor den blot blev frafaldet grundet manglende beviser
Tak for hjælpen på forhånd :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2020 22:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Der er generelt ingen omkostninger ved en straffesag, hvis du ikke tager en advokat med. Tager du en advokat med, skal du betale for denne hvis du ikke vinder sagen. Hvis det er en beskikket forsvarer så betaler staten indledningsvis for advokaten. Dvs. advokatens salær kommer som en opkrævning fra politiet, hvis du taber sagen.

Spørgsmålet er vel ganske enkelt, om du har betalt for forsendelsen via noget der nemt kan spores til dig? Hvis du ikke har det, kan du jo med ro i maven sidde og benægte kendskab til hvad-end anklageren har at sige. Hvis de har kunne knytte en betaling fra dig til afsenderen, så får du nok mest ud af bare at erkende forholdet i retten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2020 05:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jul 2020 08:18
Indlæg: 8
Jeg blev rådet til at sende et prev hvor følgende står (fortfattet)

"jeg nægter alt kendskand til atforsendelsen

Jeg finder jeres bevisbyrde dårlig.

Jeg ønsker at i frafalder bøde og er det ikke tilfældet, så ønskerj jeg retsmålde.

Desuden anmoder om jeg alle beviser politiet har vilvejebragt for den pgl. sag"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2020 10:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Min formodning er at swim har købt det med bitcoins så det burde vel ikke kunne spores til nogle som helst

forsendelsen er mod formodning også betalt af afsender fra de mørke nets markedspladser


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2020 21:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Nej så meget går man nok ikke i dybden for en mellem bødesag. Men hvis de er rigtig træls, så kunne de måske finde på at komme efter din PC - det kræver dog igen at en dommer vil udstede en kendelse på baggrund af en bødesag...

Jeg ville høfligt benægte med is i maven, og ikke mere. Der er ingen grund til undskyldninger eller forklaringer - det er ikke dit job at vide hvorfor nogen har sendt et eller andet kriminelt til din adresse


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team