Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 08:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jan 2020 00:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
nogen der kan hjælpe jeg skal finde et sted jeg kan købe bitcoins og så smide dem på darknet for at købe noget og jeg fatter det ikke xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2020 01:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
og nu har jeg så virkelig brug for hjælp jeg har overført til et sted efter køb af bitcoins men de ikke kommet ind på min konto der står at der går 30 minutter men der gået mere og de stadig ikke synlige


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2020 02:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Pas nu på du ikke er igang med at blive scammet.. Jeg kan ikke hjælpe, men der findes åbne facebook grupper for bitcoin snak. Find dem og spørg der.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2020 10:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2019 09:03
Indlæg: 34
Geografisk sted: Jutland
Det er din wallet-sync på dit pågældende market-place der har 30 mins opdate intervaller.

Selve dine transaktion på block-chain netværket kan have fra 2sec til 24 timer alt efter hvad du har betalt i brændstof. Hvis du ikke selv har opgivet "fee/gass" så har din sælger gjort det for dig, og han har med garanti betalt så lidt som muligt. Det vil sige der går 24 timer før ud kan se dem på din wallet.

Alle transaktioner, gennemført eller ej kan slåes op og tjekkes selvom du ikke kan se dem i din wallet endnu, for at sikre de rent faktisk er sent på blockchain.com.

Edit: Et godt råd er at ALDRIG opbevarer dine penge I wallet på dit Dark-marketplace. Så snart de rammer din wallet, få dem brugt derinde. Så længe de står på din wallet er du potientiale for et exit-scam eller phinis attack. Det svarer til du spørger en tilfælding på gågaden om han ikke vil holde dine 5000kr mens du handler i føtex. Du vil miste dem på sigt.

_________________
Young bee... Buzz Buzz


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2020 22:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Som VatterPas er inde på, så skal du ikke overføre bitcoins direkte til din wallet på DN marketplace.
Opret en wallet på BlockChain: https://login.blockchain.com/#/signup og få dem overført dertil hvis du ikke er teknisk anlagt.
Sørg for at oprette en ny e-mail så den ikke er knyttet til din identitet, når du opretter en wallet der. (protonmail.com)
Brug aldrig den samme bitcoin adresse mere end et par gange eller kun én gang hvis det er et stort beløb.
Få en anden person til at købe bitcoins så der ikke er overførelser knyttet til din bankkonto.
Der er en dansk hjemmeside der sælger bitcoins, hvor du ikke skal sende billedidentifikation ind, så længe den samme person ikke har købt for mere end 5000 kr. (Den starter med vores hovedstads navn på engelsk)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team