Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 08:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 apr 2019 15:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 apr 2019 14:10
Indlæg: 2
Hej allesammen - dette er en opfølgning på en gammel tråd:
viewtopic.php?f=82&t=53126&p=705509&hilit=academia#p705509


Ikke for at grave op i et gammelt opslag, men jeg føler at jeg skylder jer en opdatering på hvordan forløbet udviklede sig.


Jeg fik snuppet en satans masse ulovlige sager i tolden i starten af år 2017. Halvandet år senere, i slutningen af 2018, kom politiet i fuldt udstyr og bankede på min dør en torsdag aften kl 22. Jeg var ikke hjemme, men mine roomies lukkede dem ind, og spurgte hvad det drejede sig om. Politiet ville ikke kommentere på deres spørgsmål og forsvandt igen. Mine roomies ringede til mig og sagde at politiet havde været der efter mig.

Tidligt næste morgen tog jeg ned på politistationen for at høre, hvad det drejede sig om (for at virke troværdig). Men der fortalte de mig at de ingen anelse havde om hvorfor politiet havde været ved min hjem, for i deres systemet har jeg aldrig været registreret for noget som helst. Jeg synes naturligvis at det var meget besynderligt at politiet kom på uanmeldt besøg uden at jeg overhovedet stod i deres interne systemer. Anyways, så gik jeg smilende derfra, da dette måtte betyde, at det ikke handlede om forsendelserne.

Ugen efter ringede mine forældre til mig, og sagde, at politiet havde ringet til dem for at spørge ind til hvordan de kunne få fat i mig. Det skal lige siges, at jeg ikke har boet hos mine forældre i mere end et årti, hvorfor jeg synes det var MEGET mærkeligt at de blev ringet op. De videregav så mit telefonnummer til politiet.

Senere på aftenen fik jeg en sms fra en politikvinde, der bedte mig om at kontakte hende hurtigst muligt. Det gjorde jeg så, og samtalen lød som følgende:

Politi: "Hej, er det Mogens jeg taler med?"

Mig: "Ja, det er det."

Politi: "Godaften. Jeg ringer fordi vi har fundet samtlige breve tilsendt til dig, som indeholder eurofiserende stoffer. Mere konkret, så drejer det sig om 30 gram mdma, 10 gram ketamin samt 50 2CB piller. Er det noget, som du har kendskab til?

Mig: "Øøøh, To-C-hvafornoget?"

Politiet: "2CB piller, der er ulovlige at besidde i Danmark."

Mig: "Haha, nå, dem har jeg sgu aldrig hørt om før"

Politiet: "Er du sikker? Alle disse pakker er trods alt sendt til dit navn."

Mig: " ..... Jeg forstår simpelthen ikke den her samtale. Jeg var endda nede på politistationen morgenen efter at i havde været på besøg på min addresse, men der sagde de, at de intet anede, da jeg aldrig har været involveret i noget kriminelt.

Politiet: "Nå for søren. Jamen grunden til at de ikke kunne fortælle dig noget er fordi, det først vil stå i vores systemer, hvis man vælger at oprette en konkret sag ud fra mistanke om skyld".

Mig: "Ahh, det giver mening. Men altså, i er da mere end velkomne til at komme og besøge mig igen, for så kan i se, at jeg bare er en fattig studerende, og at jeg intet har at skjule (Jeg havde i virkeligheden massere at skjule)"

Derefter snakkede vi lidt frem og tilbage, og hun spurgte ind til hvem der kunne finde på at sende samtlige pakker med narko til mig. Det anede jeg selvfølgelig ikke noget om. Jeg grinte højlydt over anklagelsen, og virkede så kikset og rar som overhovedet muligt.

Politiet: "Hvis du får en ide om hvem der kunne finde på at sende sådanne pakker til din addresse, så vil vi meget gerne have at du kontakter os."

Mig: "Haha ja, men det lover jeg da at jeg nok skal gøre - og hvis i finder ud af hvem det er, så vil jeg enormt gerne have det at vide".

Politiet: "Okay, nu skal du høre Mogens. Jeg ringer til dig for at fortælle dig at vi ikke vil følge op på sagen, og at den derfor vil blive slettet fuldstændigt fra vores systemer. Du kommer i den forbindelse ikke til at høre fra os igen."

Mig: "Øøøh, okay, øv - det var ellers lige så hyggeligt at tale med dig"

Politiet: "Tak fordi du ringede tilbage til os så hurtigt. Hav en god aften."

Mig: "Selvfølgelig. Tak og i lige måde".



Så til alle jer, der formoder at i har fået snuppet pakker i tolden, så kan i roligt regne med at der går 1½ år før politiet dukker op på jeres dørtrin. Dette er vanvittigt nederen i tilfælde af at man har ulovlige varer til at ligge i sin bolig.

Moral of the story: På trods af de relativt store mængder det drejede sig om, så fik ingen af os en bøde eller lignende. Jeg er overrasket over at jeg ikke fik en bøde med de mængder jeg havde bestilt.


Kære mennesker på psykedelia - tror i, at vores addresser er blevet "flagget" af politiet nu, og ville det være fuldstændig tåbeligt at fortsætte med at bestille pakker hjem? Det skal lige siges, at jeg har styr på alt fra Tails, tumbling etc. , men derfor bliver man da stadig super nervøs når politiet blander sig i ens privatliv på den måde.


Tak for al den fremragende rådgivning i giver herinde - det er guld værd!


Senest rettet af Akademisk 01 maj 2019 01:24, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 18:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du var heldig!!
Jeg var ude for cirka samme situation for 3 år siden, og jeg er stadig igang med at afsone min fængselsdom.
Men jeg var så også super uheldig!
Jeg ville ikke bestille mere, aner ikke om de flagger eller ej.
Kan da sige at jeg har oplevet de har ringe og sagt de havde noget, endda været i retten med en sag før den her angående darknet, begge gange frikendt eller droppet sagen, og jeg modtog stadig pakker efter det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2019 00:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Tak for opfølgning, morer mig altid at læse når det går godt.

Men skru op for sikkerheden næste gang.

De sataner forbyder sku også alt det gode, fordi en gruppe ikke kan styre det.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team