Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 apr 2019 18:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2019 18:27
Indlæg: 1
Til at starte af med, bestilte jeg et stykke lsd i Januar. Efter 9 dage undrede jeg mig over om, jeg havde skrevet den forkerte addresse eller, at formateringen var forkert.
Så bestilte jeg igen og fem dage efter modtog jeg det i posten.
I dag har min mor så fået et brev i posten om, at politiet har frafaldet at sigte mig med besiddelse af euforiserende stoffer, pga. mangel af bevis, hvilket forklaret hvorfor jeg ikke fik frimærket første gang.
Problemet er så bare, at jeg i dag skrev under på en pakke med 100 piller modafinil og, at jeg i søndags bestilte to frimærker med lsd.
Da hjemmesiden er nede lige pt. kan jeg ikke kontakte sælgeren, og den er uden tracking
Mit spørgsmål er følgende:
1. Hvilke handlinger burde jeg tage lige nu?
2. Burde jeg være bekymret for at politiet sigter mig, da det er 2. gang, og at jeg bliver 18 i slut-juli.
3. Burde jeg forberede mig på, at politiet kommer på besøg, og i så fald, hvordan sletter jeg alting?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2019 20:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Du kan ikke gøre så meget, tag det stille og roligt og håb din pakke kommer.

Har du noget åbenlyst ulovligt, så få det væk. Piller fra Holland er der stor risiko for at blive knaldet, men du kan jo ikke stoppe handlen eller pakken hold os opdateret.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team