Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2019 07:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jan 2019 15:06
Indlæg: 12
Nafets skrev:
bb69 skrev:

og ja, kæresten havde lavet noget lort tidligere og jeg havde svært at komme igennem det, men samtidig voksede mine følelser for hende time for time og vi var faktisk lykkelige, mere end vi har været i lang tid, så ja jeg havde det svært psykisk og drak nogle øl for at dulme tingene ( ja, det var muligvis dumt, men det hjalp mig faktisk en del )



Hvis hun har lavet noget lort er det almindeligt at du reagerer på det, og naturligt. Hvis hun så af dårlig samvittighed har overhældt dig med omsorg mm. kan det være svært at få sagt fra og sige sin ærlige mening.
Her hjælper alkohol desværre ikke, og det vil gemme sig indeni indtil om noget tid hvor du vil eksplodere og hive det frem ved alle skænderier, eller endnu værre, implodere som du var ved at gøre her.

Sørg for at være ærlig overfor dig selv om det er noget du vil tolerere eller om du vil tilgive hende på nogle præmisser som du er herre over, da det er dine grænser og kærlighed hun igen skal gøre sig fortjent til.

Livet er for kort til meningsløse forhold og for kort til at give slip på dem som betyder noget, så er noget du må tænke godt og langt over min ven.


Du har helt ret, jeg har nu efter alt det her besluttet at jeg er villig til at tilgive hende, men desværre er det vist for sent, har ikke talt med hende siden den aften, og det piner mig ( der har også været nogle dumme episoder fra min side, efter hun lavede det lort dengang )

Savner hende ubeskriveligt


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team