Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2019 17:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Kom til at tænke på.... Hvis nu politiet en dag kom på besøg, så har man vel taget sine forholdsregler.

Altså hejst ens kokain op i flagstangen, så hunden ikke kan lugte det - evt gemt det i naboens garage osv.

Hvem har ellers gode råd ? - jeg har fx meget skov hvor jeg bor og har fundet glimrende gemmesteder i fx et jagttårn - helt oppe under gulvbrædderne, hvor ingen kan se det.

Hvor langt kan en hund egentlig lugte ? har fx aldrig set at en hund kan snuse ved ens loft.

Og man har selvfølgelig kun nogle små korn liggende hjemme - så henter man i skoven eller i flagstangen hver 3. eller 4. dag.

Nu er jeg selvfølgelig også bare en med en "uudredt" diagnose og må skaffe min ADHD medicin illegalt. Men folk der skal bruge stoffer hver dag, hvordan sikrer i jer ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2019 20:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Generelt frygter jeg ikke et besøg og det er de færreste af danskerne der behøver frygte det.

Der skal meget til før du får besøg og selvom de kigger forbi kan de bare ikke brase ind uden videre. Brug din mobiltelefon til at filme det hele (husk nu at sætte det til at uploade asap til en cloudbaseret løsning for hvis det er nogle af de mugne oste så tager de den og enten sletter filmen eller ødelægger din mobil). Vær respektfuld men stå fast på at det er din private ejendom og hvis de vil ind må de vise en ransagningskendelse, have en gyldig mistanke eller sigte dig for noget. Hvis de mistænker/sigter dig for noget SKAL deres indtrængen i dit hjem være nødvendig for efterforskningen, dvs. sigter de dig for f.eks. dine-n-dash er det et no-go. Røveri? Ja det er muligt du gemmer noget derinde. Hvis de samtidig skønner at muligheden for at finde beviserne ellers vil gå til spilde må de trænge ind.

UANSET hvad skal du bruge din ret til at kræve ransagningen for en dommer. (Edit: i samarbejde med en advokat selvfølgelig)

Det er de færreste pushere de nogle sinde holder øje med. Hvis du stadig vil tage dine forhåndsregler når du henter noget så skift tøj mellem hvert besøg og smid en cap på hovedet. Lad vær at hæve penge tæt på, hvis du er med bus så betal kontant (d'uh) og efterlad mobilen derhjemme.

Får du det med posten skal du huske på hvor mange enheder et postcenter skal håndtere og det er igen, langt de færreste tolden tager et nærmere kig på. Vær opmærksom på hvor du får det fra, nogle lande er kendt som et populært sted at modtage narkotika fra. Og det ved de selvfølgelig. Endnu et step du kunne tage er at betale nogen en lap for at stå som modtager.

Jeg vil kun gøre mig umage og gemme det hvis vi taler store mængder. Og hvis vi taler store mængder vil jeg aldrig gemme det noget sted der kunne forbindes til mig på nogen som helst måde.

Mht. til gemmesteder så lyder skoven og jagttårnet som en god ide så længe det er åbent for alle. Split dit stash op i flere mindre dele og gem dem forskellige steder, evt grav ned ved et naturligt x marks the spot der ikke påvirkes af vejret og som altid vil være synligt.

Tag højde for vejrets skiftende tilstand (varme, regn, frost, osv) og pak det godt ind i flere lag. Tilføj noget der vil absorbere duggen der kunne komme til at opstå.

Gennem hele pakkeprocessen vil jeg bære latexhandsker for ikke at efterlade dna eller fingeraftryk hvis osten skulle finde det. Så længe det er på et offentligt tilgængeligt område og der ikke er nogle fysiske beviser der kan forbinde dig til det kan de ikke gøre noget.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team