Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 okt 2018 11:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2018 11:31
Indlæg: 8
Har længe været interreseret i at købe fra Darkweb, men på grund af min nuværende bolig situation, har det ikke været en mulighed. Jeg har derfor tænkt på at få tilsendt til et forladt hus.

Jeg er med på at det lokale postbud måske vil fatte mistanke, hvis det lige pludselig vælter ind med breve fra Holland. Men hvis jeg nu holder mig til at købe mindre mængder fra Danmark, eller evt. Sverige, sendt til forskellige adresser, kan jeg ikke forstille mig, at det ville volde de store problemer. Jeg er med på at det er lidt af et sats, og at jeg derfor muligvis ikke modtager mine drugs. Er det total no go og er der nogen lande, der er bedre at købe fra end andre?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 12:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis du sender breve til et forladt hus, så er der vel ikke noget navn på postkassen. Postbudet vil helt sikkert fatte mistanke om at der er noget galt. Hvordan vil du også få brevene op af postkassen, uden at det ser mistænkeligt ud?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 12:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2018 11:31
Indlæg: 8
Giver god mening. Så hvis jeg rent hypotetisk set købte 0.5g DMT fra Sverige. Så ville det være ret sikkert at bestille? Er der nogen stoffer man skal være ekstra påpasselige med at købe? Du nævner selv Amf. Dog er det rimelig fistende at købe lidt Amf, til de priser man kan finde på diverse hjemmeside.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2018 11:31
Indlæg: 8
Enspænderen skrev:
Hvis du sender breve til et forladt hus, så er der vel ikke noget navn på postkassen. Postbudet vil helt sikkert fatte mistanke om at der er noget galt. Hvordan vil du også få brevene op af postkassen, uden at det ser mistænkeligt ud?


Man kan vel altid påsætte et navn på postkassen og bruge dette navn. Man kunne Evt. Bruge tidligere ejers navn, ved dog ikke om det kan give nogen form for problemer for den tidligere ejer.

Jeg har før fisket et brev op af en postkasse, det kræver lidt øvelse, men det er ikke umuligt. Man også bryde postkassen op, eller købe en selv og opstille den på grunden. Det ene af de huse jeg har udset mig, er postkassen ellerede brudt op. Måske det allerede er blevet brugt som drophouse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 14:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg tror at tolderne har lettere ved at finde breve, der indeholder piller, så køb altid pulver.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team