Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 17:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 sep 2018 13:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 sep 2018 13:05
Indlæg: 2
Jeg har fornyligt tænkt mig at anskaffe mig 100 mærker af 100ug, og omkring 20 gram mdma fra Wall Street Marketplace, og har følgende spørgsmål:

1. Hvad er chancen for at blive taget i told, og hvilket stof er nemmest at få igennem?

2. Hvad skal man gøre hvis det bliver taget i tolden, og politiet kontakter en?

3. Hvis man er blevet taget før, ville det så være dumt at bestille igen?

4. Nogle tips til en sikker handel?

Takker!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2018 13:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 sep 2018 13:05
Indlæg: 2
Glemte lige et spørgsmål;

5. Skal man skrive sit eget navn på som modtager, eller et falsk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2018 13:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
1. Chancerne kan der kun gættes på. Generelt vil jeg mene at der er en risiko. Især hvis man bestiller fra Holland, men herinde har jeg set folk der er blevet snuppet med forsendelser fra mange forskellige lande. Man kan dog sagtens få sin forsendelse frem. Vil mene LSD mærker må være nemmere at få igennem, da det ligner et stykke papir i en scanner. Tror også narkohunde har nemmere ved at finde frem til MDMA end LSD.

2. Hvis du bliver taget i tolden så skal du benægte at kendskab. Men ved de mængder du nævner, så kan du godt regne med at politiet kan finde på at bruge tid på din sag. Du skal altså have styr på din bitcoin transaktioner osv. Ikke noget med bare at overføre fra din første wallet til marketplace direkte gennem tor på dit windows/OSX styresystem. Brug tails, electrum wallet og/eller tumbler. Bitcoins er ikke ligeså sikre som mange tror, de skal lige igennem nogen systemer, som du selv må researche på. Derudover krypter din adresse når du sender den til vendor.

3. Hvis du er blevet taget før, ville jeg i hvert fald ikke turde bestille så store mængder der. Det taler rimelig meget for anklagerens side, hvis du skulle forsøge at benægte i en retssag.

4. Bestil mindre mængder, så du ikke kan riscikere at blive dømt for forsøg på videresalg. Til eget forbrug er trods alt kun bødestraf hvor de mængder du snakker om kan give fængselsstraf.

5. Vil mene du godt kan skrive dit eget navn på. Det virker trods alt mindst mistænkeligt med et korrekt adresseret brev. Det er stadig op til anklageren at bevise at det er dig der har bestilt varen.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2018 14:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 14:07
Indlæg: 34
Hej,

hjælp til hvordan du undgår at blive taget kan jeg desværre ikke give, men du skal have for øje at chencen for at blive taget absolut er til stede. Et falsk navn tror jeg ikke hjælper noget og det øger nok chancen for at forsendelsen ender med at blive åbnet af posten fordi de ikke kan få den afleveret. LSD lugter ikke og fylder næsten intet. Kan du få "white on white" (LSD lagt på hvidt papir) er det stort set usporligt, hvis man ikke i forvejen ved det er der. Når tolden genkender LSD er det stort set altid fordi ser noget "blotter-art" inddelt i firkanter.

MDMA både lugter og fylder så chancen for at MDMA bliver fundet er nok noget højere.

100 LSD tabs er nok til at det ikke længere betragtes som til eget forbrug og bare udløser en administrativ bøde. Grænsen går ved 49. Over 49 snakker vi formentlig fængselsstraf. der er ikke nogen grænse for MDMA men for ecstasy går grænsen ved 20 tabletter hvilket vel svarer til en 3 gram MDMA.

Dvs du må forvente at hvis de bliver taget bliver der formentligt indledt en efterforskning og at det første du vil høre fra ordensmagten er en randsagning hvor de vil lede efter andre stoffer og bevis på at du har bestilt de pågældende stoffer. Alt hvad de finder gør sagen imod dig stærkere.

Så det vil nok være klogt at:

1) have et clean house fra bestillingen og indtil sagerne er vel modtagne.

2) Have fjernet alle digitale spor på tlf eller computer vedrørende bestilling eller betaling.

3) Huske at det er dem der skal bevise din skyld, så med mindre du bliver taget med fingrene i fadet er det nok smartest at benægte etvert kendskab og næget at samarbejde. Der er intet vundet ved at give tilladelse til at de må checke dine bankkonti eller gennemsøge din bolig.

4) Kan du holde dig nede i mængder til hvor vi bare snakker bødestraf, er chancen for at ordensmagter vil anvende resourcer på at forfølge sagen også væsentligt mindre. Feks vil de formentlig ikke på forhånd kunne få en randsagningskendelse.

At man er taget før gør oftest bøden/straffen væsentligt større. Det gør formentlig ikke chancen for at blive taget væsentligt større.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team