Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2018 13:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2013 15:17
Indlæg: 79
Hej

Jeg kan se via min tracking på en ordre, at brevet er forsøgt leveret og nu befinder sig på et nærliggende posthus. Dette har jeg aldrig oplevet før og bliver derfor straks mistænkelig. En mulighed er at afsender har skrevet noget forkert som leveringsadresse eller at postmanden ikke har kunne læse mine kragetæer på postkassen og dermed sendt den tilbage til posthuset.
I følge tracking info kan jeg dukke op og hente brevet der. Det forekommer mig rimelig risikabelt da jeg dermed ikke ville kunne nægte kendskab.

Har nogle af jer oplevet noget ligende eller har I et godt råd for hvad jeg bør gøre? Evt. tage chancen og dukke op, eller være passiv og lade den gå til spilde?

Mvh Shaolin :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2018 13:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2013 15:17
Indlæg: 79
Skulle indeholde 1g, så burde sagtens kunne være i postkassen. Plejer at gå strygende med denne vendor, men han kan selvfølgelig have ændret til anbefalet brev eller gjort brevet for stort til postkassen. Det mærkelige er dog at jeg ikke har modtaget noget i min postkasse der indikerer at brevet skulle være på posthuset, det er kun via tracking info at jeg kan se det. Så derfor ved jeg heller ikke om jeg kan dukke op og claime noget, eftersom jeg ikke har den der lille lap papir man normalt får når man har noget liggende på posthuset :)

EDIT: Btw tak for svar. Betrygger mig i forhold til bare at dukke og fortælle dem at jeg muligvis har et brev liggende her som eftersigende skulle være forsøgt leveret :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2018 18:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Rolig nu. Tænkte du at de står nede på posthuset med hundepatruljen, klar til at tage dig med en tur på stationen. Jeg tror at det er sendt som et rekommanderet brev og at du ikke var hjemme på pågældende tidspunkt. Hvis det var mig havde jeg bare gået på posthuset og fortalt dem tracking nr og fået mit brev. Det er ikke altid at postnord ligger en seddel når der er tilvalgt e-mail notifikation på pakken :D

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 12:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 14:07
Indlæg: 34
Hvis der er tracking på er der typisk også krav om en signatur uanset om det passer i postkassen eller ej.
Postnord er derudover efterhånden også berygtede for ikke engang at prøve at aflevere forsendelsen halvdelen af tiden men i stedet bare smide en notits om at den ikke kunne afleveres og i stedet må hentes på posthuset.

Som mrplanter siger er det nok tvivlsomt om ordensmagten har sat et par dagsværk af til at stå og vente på dig nede på posthuset.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 15:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2013 15:17
Indlæg: 79
Tak for svarene og de betryggende ord.

Dukkede op og fik brevet uden problemer, som I forudsagde. :)


Mvh Shaolin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team