Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jun 2018 20:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 20:23
Indlæg: 30
Hej Allesammen :)

Har som titlen antyder fået snuppet noget kratom i tolden. Forretningen som jeg har købt den i (clearnet) skriver bevist på pakken at det er "coloring powder" og der er ingen reference til selve hjemmesiden, som jeg bestilte den fra eller det faktum at det er kratom.
Nu kommer spørgsmålet så:

Når politiet nu kontakter mig (hvilket er sket før i forbindelse med køb af kratom, dog fra en anden forhandler) kan jeg så ubesværet bare påstå at jeg troede det var "coloring powder" og holde fast i det?

På forhånd mange tak! :)
Mvh Jegløs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2018 22:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Ved ikke om du får mere ud af det, end at sige det ikke er din pakke. Ville nok selv bare benægte kendskab til det, medmindre der måske lige ligger et papirspor af overførsler.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 09:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 20:23
Indlæg: 30
Jeg har betalt med mit dankort, så der er en overførsel :)
Men kræver det alligevel ikke noget for ordensmagten at få adgang til min konto osv? det er jo ikke 1 kg coke der er tale om.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 11:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Har før fået advarsler efter advarsler grundet flere pakker med Kratom ofte over 2 kg som blev taget. Det er dog forskelligt om de gider gøre noget ved det, afhængigt af hvilken politikreds du befinder dig i og om der er kommet nye retningslinier siden de 3-4 år siden. Men ja, dykker de ned i det og sigter dig så kan dine kontoudtog røbe dig medmindre du kan lave en deal med vendoren om at han sender en pakke random shit og sætter værdien til det samme så kan du argumentere for at det ikke er din pakke men den anden som du bestilte med kortet medmindre det selvfølgelig hedder kratom.com eller lign.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 17:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 20:23
Indlæg: 30
Tak for svar.

Må jeg spørge om du er blevet udstedt en bøde for noget af det kratom som blev taget og hvilken størrelse den har?hmm, butikken hedder [Fjernet]. Men forsendelsen bliver sendt fra et helt andet firma navn. Så det er lidt underligt..

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2018 23:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Har ingen bøde fået nej, kun advarsler. Har også brugt denne side, men når de sender ser det ikke særligt diskret ud og ofte sender de en invoice med hvori der står hele din ordre på Kratom hvilket er modsigende såfremt det skulle ligne farvepulver eller lign.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2018 14:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2011 21:39
Indlæg: 4
Hej Jegløs

Jeg bestiller jævnligt i Holland, også fra vendor som anfører "Colering powder"

i maj, blev mine pakker åbnet, men jeg fik dem alligevel.

Jeg er lidt nysgerrig om du fik en bøde ? og hvis ja, så hvor stor ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2018 21:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Har aldrig fået bøder, det er kun blevet beslaglagt og jeg har fået en advarsel i postkassen. Det jeg mener med invoicen, er at dem jeg bestilte hos, smed en seddel hvor der stod hvor meget Kratom jeg havde købt og til hvilken pris ned til "farvepulveret" i kassen, hvilket ingen mening gav i mine øjne. Men ja tror ikke de er særligt ude med riven efter Kratom, lyder det til, og fedt du fik din pakke igen efter de havde åbnet den.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team